Separate names with a comma.
Jag har haft natural sen i februari och ska köra svart nu. Hade en svart AW S10 när den släpptes o tycker svart är redigt snyggt. Den svarta är...
Jag kör ett 3D-printat ställ som jag fick utskrivet av en medlem här på forumet. Finns flera olika modeller men denna är najs när man kan ha...
Det tråkiga med länken är att Apple inte kan leverera den till Release i paket med klockan. Konstigt nog kan man beställa klockan med annat band...
Är samma med Volvos app till Apple Watch och det är najs :)
Jag har haft naturlig titan sen februari men nu beställde jag en svart och skärmskydd med sarg som skyddar :cool: Amazon.se Vad jag kunde läsa...
Jag bokade en Svart AWU3 då jag har en naturlig titanfärgad AWU2 nu. Kör ba kör!
Jag sover alltid med klockan för att mäta sömnen, så jag får ut ungefär två dagar. Det är ju också lite beroende på hur mycket träning man kör via...
Frågan är ju om de verkligen passar? Är ju större skärm och mindre kanter på skärmen än Ultra 2. Får väl beställa och prova och returnera i sådana...
Tips på vart man hittar skärmskydd med svart metallram? Kört med ESR(till naturlig titanium AWU2) och varit riktigt nöjd. [ATTACH]
Skick ett pm med ett bud om du är intresserad. Köpt i februari från Mresell i nyskick, 100% batteri och fint skick. Alltid använt skärmskydd och...
Endast Ultra eller är Ultra 2 också intressant?
5G etc drabbar inte mig ännu iaf, då jag inte använder sim i klockan. Men de kommer väl på sikt.
Bra sugen på nya AWU3 i svart trots att man redan har titanfärgad AWU2.
Kanske lämpligt att vänta till svarta fredagen? Är förvisso jäkligt nöjd med mina AirPods Pro 2(och även gen 1 jag hade innan).
Skulle du få ett ryck och vilja sälja meshbandet löst så är jag spekulant.
Från Bilweb 4 juli 2025 ”V90 produceras i Torslandafabriken och när produktionen har upphört kommer hugade spekulanter vara hänvisade till de...
Aha, okej. Trodde det var senaste versionen. Tack ändå :)
Bilder på magic tangentbord och mus? Tänkte på vilken version det är.
Dom är fortfarande bara framhjulsdrivna? Jag ville ha fyrhjulsdrift så det föll på en V90 T6 Recharge för min del. När den blandar el(med Google...
Vilken drivlina var det?
Choppe har helt rätt. SLA047 :teeth:[ATTACH]
Ja, kvalitetskänslan är något annat. Har en Oris Aquis som känns otroligt gedigen men denna var ett steg till helt klart. Aldrig spenderat så...
Kom hem med en otroligt trevlig dykare idag :teeth:[ATTACH]
Fullkomligt älskar denna klockan [ATTACH]
Hej! Söker en Apple TV 4K i fint skick. Helst 64GB Wi-Fi men 128GB funkar med. Alltså den senaste generationen. Kvitto vill jag gärna se med.
Jag slutade ta kort i mörka rum under kuddar. Inte märkt av något sedan dess :teeth:
Det är ju Murph, är ju cooper jag vill ha :teeth:
Använder den nästan jämt.
Du måste gå igenom hela 28-dagarsperioden med träning för att den ska visa något
Tack, ska kika :)
Ny? Såldes nyss en Pixel 9 Pro XL här på forumet för 4900
Jo, de är sant. Såg att komplett hade för 8290kr, vilket är ett bra pris.
Hej! Söker en Pixel 9 Pro eller XL i fint skick(gärna så ny som möjligt). Färgen spelar ingen roll, den är till sambon o hon använder skal ändå....
Jag har återigen gått o blitt kär i Interstellarklockan ”Cooper”. Hur kan man inte när filmen är så bra och gripande!? Letar med lupp för att...
Vart i landet finns den?:cool:
Hej! Är sugen på något nytt band till min Ultra 2. Söker endast original till 45,46,49mm i minst storlek Large då jag mäter runt 19,5-20cm på...
Inte fått något pm heller för den delen.:teeth:
Bilder, kvitto? Så pass nya att det går att aktiver Apple care+?
Appel? Är de äkta kinakopior?
Gillar och ogillar på samma gång. Jag hade influensan här tidigare i våras/vintern men då vart det en natt in i förkylningen parametrarna började...