Separate names with a comma.
Handlar du deras smartkockor också? Tycker inte om wear os som dom kör om jag inte minns fel. Men det är kanske en smaksak.
Kronaby hade väl delvis täckt mitt behov. Dock tycker jag om att se vad för avisering klockan vibrerar för. Men det är väl en vanesak. Ett stort...
Köpte en sån också. (Inte exakt samma). Touchen funkar fint. Men man tappar ju mycket känsla. Som sagt, det är ju den jag köpte jag pratar om nu....
Ja den där har jag läst om tidigare. Låter ju väldigt spännande men vad fick du ge för den nya modellen? Och vill du sälja din förra till mej? :)
Köpte ett skal och swishade på helgen och hade skalet hemma redan på tisdagen så snabbare och smidigare blir det verkligen inte. Och bra pris!...
Jag köpte en hårddisk-kabinett och la den mekaniska disken i. Startade upp operativsystemet från den efter bytet och klonade sedan den till den...
Fasen vad du säljer in den. Nu blev man riktigt sugen :) Synd att den inte finns att få tag på begagnad än. Jag gillar att köpa begagnade klockor...
Ah jag hade en s3 ett tag och den tyckte jag ju var helt ok i storlek. så det bör ju inte vara några problem. Jag struntar nog i det där med GPS...
Hmm. Den ser ju väldigt intressant ut. Den stora ser lite stor och klunpig ut. Men man vill ju åt den långa batteritiden. Har du haft något strul...
Pm
Berätta gärna hur det fungerar för dej. Jag kör xs Max nu med ett e-sim och ett fysiskt. Funkar hyfsat men inte riktigt förstått hur allt fungerar...
Nej jag förstår att den inte kommer vara i närheten av min aw. I funktionalitet och hur väl den fungerar. Men tänker att det kan vara ett...
Ja 2 veckor är riktigt bra! Är van vid att ladda varannan dag i nuläget. Ska kolla upp den och se om den kan vara intressant. Den är la inte allt...
Är inte ute efter stegmätare och träning utan den ska mest ge mej en vibration när man får en notis. Eller om den har skärm så man även kan se vad...
Fortfarande aktuellt?
Space grey aluminium. Den är över 1 år gammal. Men ser väldigt bra ut i övrigt. Kan skicka bilder i pm om du vill
Oj!! Tackar :)
Söker skal som ger lite mer skydd. Alltså som går upp lite på framsidan och hjälper till att skydda displayen. Behöver inte vara i nyskick. Jag...
Har en 4a 44mm men tyvärr inte i helt nyskick. Den har en liten ”rispa” på displayen. Syns bara om man vinklar den mot visst ljus.
Ok. Filmen ser fin ut med färger osv men är inte skarp. Vill minnas att den var det i fruns telefon. Men kanske ska dubbelkolla detta. Ska också...
Testade dela en film från fruns telefon i delat album men kvaliten blev kass. Hur delar man lättar en film till nästa iPhone utan att tappa...
Ingen som har filmat lite och har lust att visa? Gärna när man byter mellan kamerorna med i samma film. Såg så nice ut på eventet. Testade lite...
Köpte en telefon av mej. Snabb betalning innan jag skickande. Allting gott
Så. Den långa intensiva budgivningen avslutad
Har en galaxy s3 frontier om det kan vara aktuellt?
Förstod nu att jag gav ett jäkligt dåligt svar men jag vill inte lova något så du blir besviken. Kan faktiskt inte svara på hur länge det håller
Oj. Bra fråga. Nu var det några år sedan jag använde den så vågar ju inte svara hur den är nu men det var väl nätt och jämt att den klarade en dag...
Ok. Behöver du fler så har jag nog 1 eller 2 par sådana med.
Säljer min gamla mobil som legat i lådan en stund nu. Tänkte testa och se intresset. Flertal skal följer med och flera av dom oanvända....
Absolut. Med lightning? Har 2 st oanvända. Är 200kr inkl frakt för mycket begärt? Kommer säkert dundra in fler erbjudande inom kort :)
Tog en gratismånad och försökte med några titlar för jag vill verkligen att detta konceptet ska funka för mig. Summan är verkligen ingenting om...
Jag kör med den urbockad. Ganska skönt att man inte behöver kolla mot telefonen för att den ska låsas upp. Tror ändå det är ganska säkert. Jag...
La bud på min annons och swishade rätt typ 5 minuter efter jag skickat mitt nummer. Såhär smidigt ska det alltid vara att göra affärer :) Tack!
Såld för 400kr inkl frakt till @pmugghc
Då drog @polar590 tillbaka sitt bud så då är vi tillbaka på en obudad padda
Helt oöppnad Dex station från samsung. Se bilder. Jag bjuder på frakten. Så budgivning från 400kr och budgivningen avslutas måndag kväll kl...
Ok. Då avvaktar jag
Har en samsung galaxt alpha. Bra skick. Rootad. Vet inte vilket operativsystem osv men det fungerade när jag använde den senast. Men 150 kr inkl...
Ojdå. Sorry :) Fått bud på 200 kr från @polar590
Fått bud på 200 kr