Separate names with a comma.
Bra idé. Ska pröva med 3g imorgon istället. Bruden fick nära 7 timmar sot på 14h med 50% kvar [emoji52] hon har spelat Yatzy hela dagen typ och...
Störande eftersom jag oönskat trycker där när exempelvis telen ska upp ur fickan. Retar mig. Hoppas någon löser det [emoji4]
Ja.
Andra laddningen. Inte så imponerad än. Men ska verkligen android sys/os dra så mycket?[IMG] Ska tillägga att jag har Huawei watch ansluten.
Funkar inte för mig. Har dock fått en uppdatering att installera dirket efter uppstarten. Kan ju bero på det. Fattar inte bixbyknappen. Man kommer...
Snygg telefon enligt mig. Fingeravtrycksläsare sitter lite illa till alltså, iallafall för mig, skulle haft den på andra sidan linsen isåfall....
Nu har mitt från TRE kommit. Började jobba för 9 minuter sen. Livet <3 ;)
Nu har jag iaf kollinummer. Ligger i Torsvik just nu beräknas komma i dag. Så börjar jag jobba precis när paket brukar dyka upp [emoji31] Har TRE....
Bara att mitt abonnemang är uppdaterat. Kinder nog inte idag...
Ringde kundtjänsten. De fann inget kollinummer på mig. Knepigt beställde ändå den 30e.
Har du fått det?
Nej jag vet inte om men ens får nåt sånt?
Undrar om men får paket från tre idag eller om det blir imorgon [emoji4] jobbar kväll tyvärr men sambon borde kunna hämta ut med mitt och hennes...
Nu fick jag SMS om att abonnemanget är uppdaterat. Fick även på Facebookchatten att jag blivit tilldelad en enhet och jag borde börja göra backup...
inte fått nån uppdatering mer?
Hahaha nu dog jag!
Skriv "men giah har ju fått sin skickad" Ja jag tror dom är förberedda på detta [emoji23]
Han är kanske VIP. ;-)
vad tror du om TRE då? :)
30:e.
Grymt. Jag väntar ivrigt. Har du fått något mail?
Frågade 3 nyss, det verkar som om min ska skickas ut idag. Vi får se.
Ingen som hört nåt av 3 mer? Man undrar ju lite hur de blir med deras brandade specialare [emoji5]️
Köpte 2. Ett red leather och ett black leather. Trodde aldrig att jag skulel störa mig på en logga på en telefon, men blev faktiskt lite irriterad...
Tur ni har som kan se nån sorts orderstatus. Går ju inte på TRE.
ringde till 3 och frågade. De kunde inte säga exakt, men att jag låg långt fram i kön då jag beställde tidigt :) skulle i vilket fall ha den innan...
Så jäkla avis. njut av att packa upp den nu. :)
skynda på! =)
Tänk så är de bara en laddare ;) nä men hoppas du får den! jag är avis som fan! räknar med att få min nästa vecka så man slipper bli besviken :)
Tror dom vill gardera sig lite. Har läst på deras FB att de svarat att de ska skickas runt 20:e men när jag bokade sa dom i slutet av april/början...
För helvete jävla lyckogubbe :) edit: felcitat men skitsamma. Nakenchock håll oss uppdaterade :)
Svarar på min egen fråga :) xtremeskins.co.uk har några fina. Även på youtube här: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=9YrK0rkbFRc ser...
En gång i tiden hade jag ett lite mer gummiaktigt klistermärke typ på baksidan av min Mi4. Bästa "skalet" jag har haft ... finns det något...
Många som upplevde det i nougat inkl. Jag. Batteriet drog lika mycket i standby som med skärmen tänd. Därför valde jag att testa O. Där är...
Ja kanske den ska. Nå. Den funkar okej iaf. Dök ju som väntat upp bugg efter bugg. Frös helt ibland. Ibland fastnade den på högsta cpu-fart för...
Ni som har problem med batterydrain på nougat kan testa cortexrom 10.10. jag har 0 problem. Den är alpha så visst finns säkert buggar men än är...
Installerade android O. Snacka om nyfunnen kärlek. Drar tillbaka detta.
Har en fin Nexus 6p i guld. 64gb. Vill gärna byta mot en oneplus 3. Skicka är inga problem, har referenser. Bilder ordnas vid intresse. Medföljer...
Bytt utanför Swedroid.
Ja isåfall hör jag av mig senast imorgon. Aldrig haft en sony .. Att du ska va så sent ute [emoji21]