Separate names with a comma.
Ganska säkert att det inte blir någon dramatisk skillnad. Nu när hårdvaran(sensorerna)har kommit till en slutstation(i alla fall för dagen)så blir...
3 dagar kvar till lanseringen av dom nya Oppo modellerna. Någon som överväger att beställa?
Många intressanta detaljer runt kameran hos Oppo Find X8 Ultra, t.ex LUMO Condensed Imaging System. LUMO Imaging: How It Elevates the OPPO Find...
Vilka sjuka överpriser:eek: Honor Magic7 Pro för 14990skr! Det är ju typ 5000skr mer än vad man får ge nere på kontinenten, för samma lur:scared:
Inte så många handlare utanför Kinas gränser som erbjuder förbokning redan nu. Men jag skulle nog vilja påstå att Vopmart generellt är lite...
Mått med och utan kamerabump.;) OPPO Find X8 Ultra
Dimension:162.27mm*76.67mm*8.24mm/8.34mm. Weight 226g
Jämförelse bilder mellan Oppo Find X8 Ultra och Vivo x200 Pro. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Personligen är jag väldigt nyfiken på den nya modifierade ultra-wide-angle sensorn som kommer i Ultra modellen. [ATTACH]
Vivo är ju jättestora på den Indiska marknaden, och det har varit ett hårt tryck på Vivo från indisk sida att även släppa Ultra modellen globalt....
Ser ut som om Vivo x200 Ultra blir något dyrare än Oppo Find X8 Ultra.[ATTACH]
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Jag hade tänkt att avvakta och se hur Oppo Find X8 Ultra står sig i jämförelse. Nu har jag sett en hel del bilder tagna Oppo luren, och är väl...
Går att förbeställa dom nya Vivo x 200-modellerna i Kina from idag. Är nu också officiellt bekräftat att dom kommer att släppas den 21/4. [ATTACH]
Det är exempel bilder som Vivo har släppt idag
Telefoto, 10x, 20x, och 30x. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
[ATTACH]
Nu är det möjligt att förbeställa den här modellen hos ett flertal handlare. Buy Oppo Find X8 Ultra 5G Dual SIM at Wonda Mobile
Imponerande video stabilisering i nya Ultra modell. vivo X200 Ultra schools iPhone 16 Pro Max on video stabilization in test shared by vivo CEO
Ännu en nyhet släpptes av Oppo i natt. Förutom tidigare kända, Oppo Find X8 Ultra och Oppo Find X8s+, så kommer även en mini-modell att släppas,...
Lite nya exempel bilder tagna med Oppo Find x8 Ultra. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Vivo's zoomblixt. [ATTACH]
Dom första jämförelsebilderna har nu släppts. Vivo går också ut med nyheten att Ultra modellen kommer att få en "zoomblixt". Dom här natt...
Vivo bekräftade i natt ryktet om att Vivo x200 Ultra kommer med två separata och egenutvecklade bildchip. [ATTACH]
Tycker att dom flesta HK firmor är riktigt bra att ha och göra med. Wonda är helt klart en av dom bästa! (Dock inte alltid den billigaste) Det...
Storleken på den kinesiska marknaden är nästan inte greppbar för oss här hemma. Förhandbokningen för nya Oppo Find x8 Ultra har nu legat ute i två...
Fick idag en bekräftelse via mejl från Xiaomi's kundtjänst i Kina, att man nu hade fått min retur åter! (Tog ganska exakt 10 dagar) Skulle ta...
"Danxia Original Color Lens", ska tydligen bli något som revolutionerar natt/kvälls porträtt fotografering med mobilen framöver, enligt Oppo...
Vivo x200 Ultra kommer att lanseras i Kina den 18/4.
Oppo Find x8 Ultra kommer att lanseras den 10/4.
Ryktet har ju varit att Vivo x200 Ultra ska komma i tre olika färger, vit, svart, och vinröd. Vad som däremot inte har varit känt sedan tidigare,...
Oppo ska tydligen gå ut med realise datum för nya Ultra modellen under måndagen. [ATTACH]
Garmin Smartwatch är det man ska välja, om man vill ha full funktionalitet. (Fungerar klockrent!) Övriga märken är det lite si och så med ..
Ja, med tanke på att både Vivo X100 Pro, X100 Ultra, och Vivo x200 Pro, alla med Origin OS, har samtliga svenska band, så skulle jag bli otroligt...
Lutar väldigt mkt åt en x200 Ultra för min del. (Var ju otroligt nöjd med min x200 Pro, som jag tyckte var helt fantastiskt igentligen) Ska dock...
Så här lär Ultra modell komma att se ut! [ATTACH]
Ingen global lansering! Ska enligt uppgift presenteras första veckan i april
Märks att det drar ihop sig till lansering! Frågetecken från tidigare rykten börjar nu rätas ut. Vivo X200 Ultra Camera Specs: ♦50MP LYT818...
Ryktet säger att i princip allt kommer att fungerar här hemma om man väljer den kinesiska versionen av Oppo Find x8 Ultra, t.ex Android Auto,...
Om ryktet ifrån Kina stämmer, så kommer både Vivo x200 Ultra och Oppo Find x8 Ultra, att presenteras första veckan i april.