Separate names with a comma.
Hej, Har idag CM14 på luren idag men skulle vilja köra in LineageOS. Men går det att göra utan att förlora alla appar? / Mathias
Har nu kör fastboot flash recovery cm-14.1-20161207-NIGHTLY-oneplus3-recovery.img Men nu står den bara och laddar gjort detta i ca 20 min
Skulle upgradera till en ny version av CM men råka trycka på update i CM och inte installerat via twrp. Men nu är telefonen olåst plus att den har...
Fick idag tillbaka min OP3 efter att den varit inne på reparation. Tydligen var mitt moderkort defekt :) Så då är ju frågan om man vågar lägga in...
Nej, bara fastboot. Provade att köra den men det hjälpte inte. Kan fortfarande inte låsa upp enheten så jag kan skriva till den!
Nu har jag ett problem.... Installera CM14 och allt funkade tills jag ville bli av med fastboot menyn varje gång jag startar om telefonen, plus...
Håller nu på för fullt, men får inte steg 2. Flashing TWRP att fungera. Den flashar recovery.img men kommer inte åt TWRP efter omstart, Den...
Hej, Fick nyss hem min OP3, har haft en ON1 tills igår när min nya kom. Men jag gillar inte OxygenOS och vill gå tillbaka CyanogenMod. Men finns...