Separate names with a comma.
Kör fram till imorgon kväll, sedan blir det Tradera för prylarna! Justerade priserna lite också.
Åh fy. Sådant där.klarar man sig utan. Tack för att ni agerar!
Ha! Det spökar. Nu var jag inloggad på mobilen helt plötsligt?! (Jag har 2FA på).
Hmmm... Jag kan inte logga in via mobilen (chrome på Android, senaste P9PF). Efter att jag valt logga in med Google står sidan bara och laddar i...
Rensar ut lite, först ut en design-laddare; Alumu M-01: M01 4-in-1 Folding Wireless Charging Station&Pad | MagSafe [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]...
Grabben vill filma när han gör tricks med sin kickbike i ramperna, så jag är på jakt efter en billig GoPro med tillbehör. Måste ha stabilisering,...
Jag löste det genom att borra ett hål mellan våningsplanen, en switch på övervåningen. I övrigt har jag dragit allt bakom golvlisterna. Nu är två...
PM!
Hjälper en vän att få tag på en Playstation 5 till hennes två grabbar; PS 5 standard edition (alltså med skivläsare) vanliga eller slim spelar...
Tar den gärna! Kan ev hämta upp den idag om det passar? (Bor i Vallentuna)
Följer det med en kontroll? Och finns kvitto/garanti? :)
Något tips på vilken sorts vägguttag jag ska ha? Alla verkar vara för att kabeln ska komma in från baksidan. Keystone? Krone? Öööhuum. Kommer...
Får räkna metrar och fundera på utanpåliggande uttag där kabeln går in underifrån. Tänker att man kan göra det hyfsat snyggt med kabelkanal.
Åh vad grymt med bra svar! Huset är byggt för 8 år sedan, så inga tomma eller gamla telerör. Vi satsade ju på att ha riktiga innerväggar med...
Har en utmaning - vi bor i en villa på 200m2, rejäla tjocka innerväggar och golv vilket gör att wifi är lite sisådär hemma. Vi är fem i familjen,...
Japp, de finns kvar. Skicka PM så tar vi det därifrån! :)
[ATTACH] [ATTACH] Inser att dessa bara ligger, mina Sonys passar mig bättre, så nu får de komma till användning hos någon annan! Google Pixel...
Köpte Buds 3 (non-pro) av @900ssie - snabbt, smidigt F2F! Kan varmt rekommendera att göra affärer med denne gentleman!
Tar dem! :)
Fick mejl från Samsung support där de säger; "Vi fick svar från vår avdelning för ett tag sen, gällande ditt ärende: XXXXXXXX De svarade att...
Så vi är flera som fått kring 1000 kronor mindre tillbaka än godkänt... Så dåligt.
Jag skulle få 2375 tillbaka, (de sänkte värdet med 150 kronor och jag fick godkänna om jag ville göra inbytet). Idag meddelar Klarna retur och att...
Sålde Galaxy Buds 3 Pro till @JML , snabb betalning, trevlig kommunikation - supersmidig affär, rekommenderas varmt! :)
Cache gjorde susen!!! Nu funkar det! Tack!
Frugan har varit i samtal med swedbank i 40 min (långa köer), men de vet inte varför... Kanske är något hos Samsung snarare. Lustiga är att det...
Hmmm, frugan kan inte lägga till sina kort i Wallet - ICA-banken såg jag att man får ringa till, men Swedbanks Visa borde ju funka? Det vill bara...
Glömde lägga till pris, so here go again! [ATTACH] Oöppnade Galaxy Buds 3 Pro som följde med frugans S25U, hon gillar inte in-ear lurar... Nya,...
Samma här. Två gånger har de skjutit fram det en dag nu pga inga lediga boxar. Suck. Jag åker gärna och hämtar det på terminalen istället, men det...
Nehepp. Instabox levererade inte till box idag, nu fick jag "Leverans imorgon 18.30" istället. Suck.
Det i sig säger ju hur illa det är med Samsung när du tror mer på Postnord ;)
testa att byta box det ska leveras till - den box som automatiskt tillhör ditt område kan vara full. Jag skulle få på tisdag, men bytte box två...
Nu fick jag mejl från instabox om att det var på väg; bor i Vallentuna norr om Sthlm - tisdag kväll var beräknat. Men efter att ha bytt box två...
PRECIS samma här. Beställde några timmar efter eventet... Sjukt buggig hemsida, olika info beroende på om man visar detaljer eller inte... S25U...
Hmmm, jag har inte fått svenska än, bytte från engelska till svenska och då försvann live i gemini-appen...
Nepp, för modernt hus ;)
Ja, fibern kommer in i tvättstugan, första punkten sitter med kabel, men fick borra igenom 15 cm vägg för att få till det. Ser inte hur jag ska få...
Kanske ska ha is i magen och invänta black week. Men är TP-link och Deco-serien bra generellt sett? Har använt Apples och Googles nätverk de...
Vad ska jag satsa på för Mesh-nätverk som inte kostar en förmögenhet, ger bra hastigheter till våra två våningsplan (200m2) gedigna tjocka...
Stänger denna, finns på Tradera nu istället.
Har uppgraderat till ny ring i guld, så min Oura är överflödig här hemma. [ATTACH] Det är en generation 3, i silver och storlek 10. Uttagen Juni...