Separate names with a comma.
Glädjedödare!o_O
Man vill ju att det skall bli rätt gjort.. :cool:
Jeehaa!!!! Tjejen var och hämtade ut min telefon idag! Efter 2 månader och 2 veckor är det bara minuter kvar tills jag har den i min hand!!!...
Nu har dom ändrat till Beställningsvara på deras hemsida..... Dom går åt fort...:money:
Nu har Netonnet inne på webb lager!
Det låter väl rätt okej att betala för en bok och få fem... Kan man ju bli rik på... :cool:
Fick mail om att CDON har på lager nu....
Shit, det kändes faktiskt som om den skulle vara på gång nu, men nu flyttas datumen fram igen.... Jubileum, väntat 2 mån och 2 veckor idag...
Jag undrar hur man hade mått om man haft riktiga problem....
jag står inte ut!!!!!!!!!!!! Måste ha!!!!!
Även att man har väntat i två månader och har fått beskedet att den skall levereras inom kort, så har det aldrig känts så nära som nu! Det verkar...
Japp! Beställde 20 Juni och väntar fortfarande....
Nu verkar de vara slut igen. Verkar inte vara så stora doser som portioneras ut till återförsäljarna....
Nu finns den ju lite överallt!!! Hoppas bara att min efterblivna leverantör har fått några med.. ;o)
Men den finns ju inte i lager, så om man inte har tålamod, vilket de flesta av oss inte har, så är det inte så mycket att välja på.:ehm:
Såg att Komplett nu säger att dom har + 100 i lager..... ÄNTLIGEN!!! Då kanske dom dyker upp lite här och var framöver...
Nu säger Komplett 18 augusti.....
Hm, Fortfarande skeptisk....
Hmm Undrar om Komplett får in några lurar i veckan, den 9/8 verkar ju i alla fall vara ännu en lögn...
NEj, det kan inte stämma, jag har följt lagerstatus flera gånger om dagen och såvida dom inte fått en stororder på ca 1700 telefoner så har dom...
Har ju avtal genom jobbet med dom som leverantör, så man sitter i skiten....
Fick svar ifrån TDC där jag beställt, och nu har dom fått ett datum i september.... Surt!
Beställde min den 1:a juni, och väntar fortfarande.... Den som väntar på något gott.....