Separate names with a comma.
Kanske lite OT men, eftersom Google Assistant släpps till UK nu, får man med den om man kör på BTU CSC kod då?
Tjena! Har lite frågor som jag ej hittat svar på med att ändra CSC koden för mobilen. Om jag ändrar den till tex koden som Storbrittanien har...
Det bästa är väl att klicka dig fram genom luren så du vet vad som finns och vart, och sen ladda ner dom appar som är viktiga att ha och som du...
Skulle jätte gärna vilja ha en invite också om någon har en kvar :D
Okej men då verkar det ju vara lungt :)
Undrar hur mycket minne ni har på era telefoner (sd-kort och det som sitter i). Och hur mycket av det ni använder. och jag hade tänkt att köpa...
Åkte tyvär bort igår och kommer inte hem på några dagar :(
Bor i enskede, nära söder i stockholm
Säljer nu en Invisible Shield från Zagg. Den är till Modellen Galaxy S och finns inte att köpa i sverige då vi bara har till framsidan (vad jag...
Den kostar ju nästan 500 Euro på Handyattacke nu :o
testade launcher pro.. Det blev lite bättre men det laggar fortfarande för mycket.........
har haft min galaxy i några veckor nu och undrar om det finns något sätt att fixa lagget på den? ibland tar det upp till 10 sekunder att öppna...
Är du seriös eller zaffe? Från en annan tråd ( https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=12991 ) : Citat: Ursprungligen postat av zaffe länka...
Okej, Jag bryr mig inte så mycket om att en ny uppdatering skulle komma kanske 1 månad senare men det är ju ändå lite tråkigt :( Och vet någon...
har kollar runt lite nu och hittade : http://www.handyattacke.de/hilfe.htm#branding (Översatte med chrome till engelska) Och då verkar det vara...
Tack, kollade nu och det verkar ju bra. Hittade ingen garanti tid men jag tror väll att det är 2 år gratis? Och sen stog det : Vodafone hårdvara...
Har sett att den finns i europa, men jag har försökt att kontakta dom via email med några frågor men kan inte hitta en email. Här är en från...
Med otur menar du om tullen öppnar mitt "paket" och kollar eller? jag såg någon annan som tog ut laddaren och skrev " Return from repair" på...
Jag har tänkt att beställa en Nexus one från googles web shop och har några frågor. jag har släktingar i usa som kan skicka hit den via ex...