Separate names with a comma.
Hej! Har en Harman Kardon Citation MultiBeam™ 700 liggandes i nyskick. 1000kr
Hej Vi har en Nest Hub liggandes vi inte använder och den är i nyskick. 400kr inkl frakt
Hej Har en helt ny Galaxy Book3 Pro (14", i7, 16GB, Intel® Iris® Xe Graphics) om det skulle vara av intresse. Endast använd runt 11 timmar....
1500kr
Hej! Har en helt ny 8600G om det är av intresse.
Hej Har en 8600G till salu 1500kr inkl eventuell frakt
Ok :)
Hej Har 1000xm4 som knappt har använts, runt 10 timmar kanske. Kvitto finns så PM gärna vad du vill ge för dem
Sorry för det sena svaret 2800kr inkl eventuell frakt
Hej Pga av oseriös köpare har jag jag en Apple Watch Series 8 41mm GPS (silver alu. / white sport band) - Elgiganten - Elgiganten liggandes....
AW8, 41mm, 96% batteri, inga repor. Silver med vitt armband. 2500kr
Jag har en 7a liggandes. I väldigt bra skick och utan repor eller skavanker.
Aw8, 41mm, 100% batteri, inga repor. Silver med vitt armband. 2500kr
Köpte en Apple Watch Series 8 (GPS) • Aluminiumboett silver, 41 mm • Sportband stjärnglans – S/M - Apple (SE) till sambon när jag var på Irland....
Hej Har denna till salu Köp Apple Watch Series 9 (GPS) • Aluminiumboett stjärnglans, 41 mm • Sportband stjärnglans – S/M - Apple (SE) Helt ny,...
Hej! Har en Google Pixel 7a helt i nyskick, endast använd ett par månader. Kvitto och garanti ingår från Elgiganten. 3300kr
7a
Hej! Har du kvar den nästa vecka när jag är hemma från Irland så tar jag den gärna för 2800kr plus frakt :)
Hej! Sambon har en 7a till salu. Den är som ny, använd två månader. Inga repor eller andra skavanker. Pris: 3400 inkl eventuell frakt
Nyligen inköpt 5600G med kvitto från Netonnet 1100kr plus ev frakt
Har en Midnight 8/256gb M2. Helt ny men med engelskt tangentbord. Kvitto finns och tre års extra support.
Does uBlock Origin work on Safari? Maybe you had used uBlock Origin before or just heard about it and now want to try it with your Safari browser....
Vi har kört ett par Edge 30 som jobbtelefoner och dessa har funkat prima.
Hej! Har en Motorola Edge 30 5G 128GB/8GB i nyskick som vi inte använder.
Ny MacBook Air M2 13.6” köpt på Irland, kvitto och tre års extra garanti / support finns. Använd en månad ungefär.
Har ett par WF-C500 liggandes, knappt använda med kvitto från Netonnet. 350kr inkl frakt
Har en helt ny Motorola Edge 30 5G 128GB/8GB - Meteor Grey inköpt hos Proshop. Motorola Edge 30 5G 128GB/8GB - Meteor Grey | I lager | Billig...
Har en helt ny Xbox Series S 512GB SSD Digital till salu. Köpt på Elgiganten och säljes pga tidsbrist för spelande :) 2300kr
Har en helt ny Motorola 30 Edge om det är av intresse
13 mini nyskick, inga repor eller skador, 100% batteri, kvitto.
Den är såld.
Xiaomi 11T 5G Dual SIM 8GB RAM 128GB Nyskick, inga repor med kvitto och garant. 2000kr
Har en 13 Mini 128GB i helt nytt skick, inga repor eller något. Kvitto från Elgiganten 5500kr
Har en Samsung S20+ men med sprucken baksida och sprickor i två hörn på skärmen. I övrigt funkar den som den ska. Ska inte vara så dyrt fixa med...
Hej Har ett par nästan oanvända buds plus.
Hej ! Har har 13 mini till salu om du är intresserad. Nyskick med kvitto.
Hej Säljer mina helt nya Sony WH-1000XM4 med kvitto från Netonnet pga köp av andra. Jag gav 2600kr för de, du kan få de för 2000kr inkl frakt.
Säljer min Asus ZenBook 14 UM425IA-PURE12 Skärmstorlek: 14 tum RAM-minne: 8 GB Processormodell: AMD Ryzen 5 4500U 521GB PCIE SSD Asus ZenBook 14...