Separate names with a comma.
Tack för svaret! Började snabbt inse när jag googlade lite att man får tanka nova launcher och tanka icon pack.
Hej! Hur gör man för att göra ikonerna mindre på startskärmen och menyn? Har letat överallt men hittar inte :S Sen undrar jag hur man lägger...
Hej! Jag sitter på en sliten z1 compact som börjat ge sig och jag är intresserad av en Oneplus two. Om det finns någon vänlig själ som kan...
Hade en HTC M7 innan och gillade skarpt "ZOE" läget i kameraappen. Men har de tagit bort den i M9 eller var hittar jag den?
Kan säga att min Htc One finns att hämta idag, beställde den 10 apr från TRE :)
Jag ringde till dem och då sa dem att dem har skickat min telefon och så fick jag kolli id!
Nu har TRE skickat min telefon och jag kommer få den imorgon! YEEEEES!!!!!!
Snackade med TRE nyss och 15 maj är preliminärt sa han!
Jag räknar kallt med att jag får min htc från 3 senast på fredag (bokade den 10 april)
3 trygg max (3000 min, 3000 sms/mms, 5gb surf) 449kr/mån och det är inkl telefonen. Bindningstid 24 mån. Sen har jag lackat på att dem varit sega...
Glömde säga att tre också sa preliminärt 15e maj när jag var i kontakt med dem igår!
Beställde hos tre den 8 apr och dem har lovat mig telefonen den här veckan... Men när jag ringde dem idag så sa de att jag skulle få den tidigast...
Varje gång som jag har varit i kontakt med Tre så har dem hela tiden hävdat att man ska ha telefonen i slutet av den här veckan. Kommer lacka...
Det samma hände mig! Jag beställde den 9 apr men när jag snackade med dem så sa dem att ordern är lagd från den 12 apr. Känns sådär kul om dem...
Snackade med 3 idag för att få bekräftat att min telefon kommer nästa vecka. Nu sa dem att dem kommer få in en batch nästa vecka och skicka en...
449kr/mån 3total som jag har idag (fastpris och 10gb surf etc), 24 mån bindningstid
Dilemmat är att jag har "omförhandlat" mitt abonnemang med 3 och kommit ner en del i pris... Tror inte att jag kan få samma deal om jag skulle...
Mobil.se verkar "dissa" den nya S4an: http://www.mobil.se/tester/mobiltelefoner-surfplattor/tester-samsung/test-samsung-galaxy-s-4-1.522501.html
Snackade med 3 förra veckan (bokade den 12 apr) och då sa dem att jag skulle få telefonen om två veckor dvs nästa vecka. Dock har dem inte...
Snackat med Tre igen och precis som tidigare så alla som har beställt telefonen innan 4 apr får mobilen denna veckan eller början av nästa. För...
När förhandsbokade du din Htc One?
Har suttit här och läst på swedroid ett tag utan att ha skapat ett acc men kände att jag vill vara delaktig i diskussionerna här! Jag...