Separate names with a comma.
Jag har fortfarande inte fått igång min sticka. GB har inte svarat än. Hade jag vetat skulle jag ha väntat ett tag tills det blir stabilt....
Fick veta från ArmTvTech.com att man skall använda AC adapter från GB för att få musen funka
jag vet inte hur man uppdaterar till 4.2. Skulle du kunna berätta hur man gör?
Fick min GK802 igår från GB. Det funkar inget vidare. Stickan stöd inte NTFS, bara FAT/FAT32, den gick inte att installera Netflix pga 4.0...
Hittade lösning till min MX2 angående strömförsörjning till min USB hårddisk. Fick byta ut en annan usb kabel och problemet är nu löst. Det...
Jag har kollat i http://www.armtvtech.com/armtvtechfo...6fa4fc46f5f31e forumet men hittade inget svar. Finns det nån som har samma problem som...
Det funkar bra. Inga prolem
Har uppdaterat den senaste firmware men det hjäpte inte. Provade med en strömadapter till HTC mobil och kopplar den till USB HD som extra...
är det nån som har köpt MK808B
Hej Hampa_D, Min MX2 är redan kopplad till nätadapter (från GB) men ändå funkar inte USB hårddisken. Har du mer förslag?
Hej, Jag fick min Imito MX2 idag från GB och försökte koppla min USB SATA 2,5" hårddisk till den stora USB ingången för att spela upp filmer...