Separate names with a comma.
Tack för den Jodå är medveten om det och tack alla som kommit med input Blir en dyr läxa för dottern Nädå blir nog bra endå
Jo det var tanken men överstiger inköpspriset tyvärr...
Jo det har jag för mig jag har hört ngn gång Men det visade sig att det hade dottern tagit av innan olyckan hände...
aha ok, synd det föll på spricka i display då... fast iofs köpa nytt batteri och skärm från IfixIt landar på nästan samma summa vi får tillbaka i...
Men om man vill häva köpet och få pengarna tillbaka? Tror inte att Refurbed tar emot en "begagnad" telefon och renoverar den igen?
Tack för svar. Dock har jag för mig att man öppnar baksidan för byte av batteri? Jag vill ju helst häva köpet pga hårdvarufel på batteriet......
Hej, Kortfattat så har dotterns Pixel 6a drabbats av batteriproblemet. Telefonen är köpt hos Refurbed och är ff. inom garantitiden. Gjorde en...
Har åxå varit in på EG där jag ställde frågan hur de ska lösa ang. batteriet . Väntar nu på återkoppling...
Tror ni man ff kan få bytt batteri om skärmen har skador, alltså sprickor i displayen. Eller kommer man bli nekad pga det? Dottern har en 6a som...
+1 för Länsförsäkringar
Nån som vet från säkrare håll om det kommer släpps nån fix till kameran/blixten? Så det går att knäppa någorlunda bra i mörker med blixt utan att...
Ljudbuggen borta för mig iaf:)