Separate names with a comma.
Jag mailade Huawei och efter lite påtryckningar så lovade dom se till att uppdateringen kom ut till min lur (imei-nummer). Tog ett par veckor,...
ok nu är det mitten på maj och fortfarande ingen uppdatering. Nån i samma sits?
vilken version fick han då?
EVA-L09C432B182
japp, Cyberphoto
Nej. Har testat via hisuite och hicare, inget.
Funkar inte för mig? Vid omstart får jag ett meddelande om fel version.. Fortfarande kvar på 182 :(
Fem dagar sen jag uppdaterade. Allting flyter fortfarande finfint. Inga forceclose. Inga omstarter, varken slumpmässiga eller egna. Allt...
efter lite strul med OTA-uppdateringen (fick starta om telen några ggr) så kan jag bara säga så här: det är som en ny telefon! För min del är det...
börja med att testa ditt sim i en annan tele. Mitt sim gav upp i samband med 2.3 uppdateringen. Lämnade telefonen till anovo för service...
har lämnat in min på rep. efter att jag testat med ett annat sim (tele2) i telefonen, med samma problem. I samband med detta råkade jag titta...
verkar inte bättre. Suck. Trist som fan med tanke på att den faktiskt fungerat riktigt hyfsat fram tills GB-uppdateringen :(
La in 10D igen. Samma skit. Vad är det frågan om? Telefonen uppförde sig aldrig så här innan GB-uppdateringen.
samma problem, tappar uppkoppling femtioelva ggr om dagen efter senaste uppdateringen. telenor abonnemang