Separate names with a comma.
Funkar IPTV på den sekundära enheten? Jag har Telia IPTV som jag vill använda på två våningsplan, men har inte kunnat hitta någon info om huruvida...
Oj vad folk klagar. JB funkar kanon, klart bästa systemet hittills. Allt flyter perfekt och apparna är jäkligt mycket bättre. Batteriet funkar som...
Jag har kört 2.3.3 sedan ett år tillbaka utan att rensa eller återställa telefonen. Funkar bra.
2.3.3 funkar ju hur bra som helst.
Dåligt..
Jag trodde det hade släppts? Men det kanske bara är till Galaxy S plus?
Jag kan inte hitta denna version i Kies. Jag har 2.3.3 och Kies påstår att jag har den senaste versionen. Hur kommer jag runt detta? Edit: Jag...
Jag tänkte uppdatera min firmware från 2.3.3 till 2.3.6, men när jag startar Kies säger den att jag redan har senaste versionen? Versionen jag...
Frågan återstår dock hur man får igång mms utan att aktivera datatrafik.
Provade inställningarna som Sleepwalk hade, fungerade ej.. När jag skickar ett mms så står det direkt när jag trycker på "sänd" att: "Det går inte...
Så det gick alltså? Vad har du för åtkomstpunkt-inställningar för internet och mms?
Det verkade ju dock som att någon lyckats med detta (se ovan):
Jag vet detta. Dock så anser jag att androidsystemet bör vara någorlunda komplett så att man slipper ladda ner appar till varenda liten småsak....
Tack. Inte riktigt det jag söker dock..måste gå att skicka/ta emot MMS utan att behöva krångla med datatrafiken. Efter att ha använt Android i...
Det ska alltså gå..låter lovande, då återstår det bara att ta reda på hur. Vad heter din senaste tråd?
Men hallå...med min gamla Sony Ericsson kunde jag skicka och ta emot mms utan att vara uppkopplad på nätet. Jag vill inte sätta på datatrafik, då...
Hej, har ett dilemma med min nya Samsung Galaxy S. Jag kan inte ta emot och skicka MMS, och jag misstänker att det har med...
Ingen aning. Den enda ZTE jag kollat på är Blade. Den är säkert prisvärd, men för att avgöra vad man får mest prestanda för pengarna måste man...
Desire kostade 5k när den släpptes, och ett år senare släpptes Ideos X5 som kostade hälten så mycket vid release. De har mycket snarlik prestanda...
Om man ska uppdatera sig är det klart man inte vill köpa något gammalt. Ofta är nyare generationers medelklass-elektronik bättre än förra...
Hur gick det ihop?? Jag har haft min nuvarande i mer än fyra år.
Beställde just en Galaxy S för 2990kr på CDON, den såg väldigt fin ut ;)
Galaxy S - äldre och dyrare än alla de andra, varför ta denna?
Men det går väl att installera svenskt tangentbord ändå? Saxat från NetOnNet: "Alternativa applikationer för svenskt tangentbord finns att...
Hej. Är på jakt efter min första android. Mina krav är: Bra batteritid Lagom stor skärm (runt 3,5 tum..) Prislapp under 3000, gärna under...