Separate names with a comma.
[ATTACH]
Man kan betala med det men omvandlingen är ju allt annat lönsam
Inte jag heller, främst för att jag inte hinner med. Blir bara en massa stress men gjorde ett undantag för julspecialen.
Hur bränner man Curve Cash på smartast sätt?
Gött, yngsta började dagen med att spy 3 gånger...
Visseltofta disagrees
Känner igen det där, kanske inte stressad men känns som att man vill köpa något för att göra ett klipp. Men är inte i behov av något. Det enda...
That it will be!
Touché
Noob
Hade glömt hur stark Julgransbelysningen som sambon köpte in förra året lyste, nästan så man ska köpa något nytt... 2000K hade varit drömmen
@Larsgmb problem solved (temporarily) https://feber.se/bil/lansstyrelsen-stoppar-miljozon-i-stockholm/474469/?utm_source=rss&utm_medium=feed
Inte den typen av notis som TS pratar om
Pffff ChatGPT = Noob
Hmm [ATTACH] Konstigt att det kom upp nu så där 8 timmar senare
Trodde att appen inte hade en kategori för positionering men det fanns så det kommer nog hjälpa TS
Tror det är detta som att @jnsson syftar på, jag vet dock inte om det hjälper i detta fallet Ligger under Inställningar - Aviseringar -...
No no, that would have been to sensible. You do you! :teeth:
Jag har Samsung och har inte den avisering. Det är väl bara att ta bort aviseringen helt som ni är inne på... Det är inte avisering som gör att...
Man kanske skulle haft en prepper låda eller två, apropå [ATTACH] Typ två ikea lådor, en med mat och med lite andra saker... Krislåda BJÖRNEN...
Du tänker på kostnaden? Tror det kostade 300kr för själva jobbet
Sist jag bytte batteri och skärm så struntade jag i att göra det själv. Beställde hem HW och gick in till en lokal mobilverkstad så fick dom byta...
Det är väl en kod per site som man måste hålla reda på eller? Jag är också en av dessa som dragit sig för att aktivera 2FA av samma anledning...
Oneplus har väl sin egna app, motsvarande Smart Switch
Half-Life 3 confirmed!
Samsung Store eller via Good Lock om du redan installerat den appen
Tror jag hittade det Google - Profil - Inställningar - Google Assistant - Assistentens röst och ljud - Talad output [ATTACH]
Det där en inställning i Assistenten vill jag minnas... Kanske någon som vet var exakt den inställningen finns.
Om du söker på Status bar då
Under Settings > Notifications and Control center > Status bar som sagt [ATTACH]
Borde väl ligga under Notifications and Control center - Status bar
Nej det är subjektiv, vad du tycker är rätt är inte rätt för alla. Det är därför det är en inställning så man kan ställa in själv hur man vill ha det.
Är inte det en inställning?
Ja
Vilken lösenordshanterare använder ni? Lösenordshanterare, nu när allt verkar kosta pengar
FB... Det låter ju märkligt
Nu vet jag inte vad det är för app som du får upp meddelandet i men du har väl någon typ NFC reader app som är satt att försöka läsa allt som...
Mest troligt kommer det fungera. Det där ser verkligen ut som en typisk Tema app precis som @Asawi var inne på tidigare. Om du inte tänkt köpa...