Separate names with a comma.
Hej, letar efter en iPod shuffle 2gb 4th gen i bra skick till ett rimligt pris. Hämtning i Stockholm prioriteras
Tack för alla tips! Luren är köpt och mod kan låsa tråden.
Hej, söker en androidlur i bra skick till max 2500kr. Några telefoner som jag är intresserad av är: oneplus 3, honor 8, HTC m9, LG g4. Upphämtning...
Hej, säljer nu min moto x play som är i riktigt fint skick! Inhandlad på elgiganten i april. Original kartong, alla tillbehör och kvitto finns....
Mod kan låsa tråden
Är på jakt efter en LG g2 (32gb) i bra skick. Hojta till med pris förslag ! Kan även bytas mot en moto x play Mvh
Det som jag är rädd för. Den har ju iofs utbytbart batteri så i värsta fall kan man ju bara ploppa i ett fulladdat. Mina två senaste telefoner har...
Har en helt ny Samsung Galaxy J5. Telefonen är olåst och har aldrig använts. Tänkte runt 1200 kr men priset kan diskuteras vid en snabb och smidig...
Ok tack, då vet jag
Oj, vart hittar du den för det priset? Har du några synpunkter på batteritiden? Håller den en hel dag med runt 4h sot?
Hur skulle ni säga att batteritiden är på g4? Har tänkt plocka upp en för runt 2000kr (prissvärt eller borde jag titta på andra telefoner i den...
Samsung galaxy j5, 1300kr
Har en helt ny (oöppnad kartong) Samsung galaxy j5
Kan man ha ett SD kort på en av sim platserna?
Finns kvitto?
Tjena, moto x play för 1500. Nyskick, inköpt i april. Komplett med alla tillbehör, kartong och kvitto.
Tack så mycket :) går det att fixa utan nova launcher? Vill helst köra med stock launcher
Men flyttas inte klockan om man försöker lägga en widget ovanpå den?
Hur gör du för att visa batteri procent inuti klockan?