Separate names with a comma.
Precis som titeln. Undrar bara om det bara är jag som har alternativet i messages appen men att reaktionerna aldrig funkar.
Såg inte att Anyfin diskuterats här nånstans tidigare, blev nyfiken på dem för de pumpar ut reklam just nu. Jag trodde först att det var ett...
Hej! Tänkte att vi som kör familjeabb kanske kan dela våra erfarenheter och tips i en tråd för att få mest abb för pengarna. Jag har gjort en...
Tänkte att vi nötter som beslutade oss för att köpa specialfärger (Phantom Navy, Phantom Brown, Phantom Titanium) kunde bespara resten av köparna...
Hej allihop! Ville bara tipsa om att man hittat ett sätt att aktivera RCS i Google Messages nu. Här finns instruktionerna: [Tutorial] Enable...
Vill skapa en tråd för tips på var man snabbast kan få tag i den nya luren. Här är den enda jag känner till för tillfället: Webhallen May 18th,...
Hej! Tänkte det börjar bli dags för en "skvallertråd" där vi kan länka nya, intressanta och helst trovärdiga nyhetsartiklar om den kommande...
Hej! Är det några av er som använder någon typ av föräldrakontroll i era barns mobiler? Jag tänker att det viktigaste kanske är att kunna...
Håll koll på uppdateringarna i den här tråden :) Såg på xda att officiella 5.1.5 till OnePlus 6 är släppt. Mest buggfixar vad jag kunde läsa mig...
Säljer min Oneplus 3T 64GB som är köpt i Februari. Färgen är Gunmetal. Skärmen är i perfekt skick och kroppen likaså. Aldrig tappad, aldrig...
Hej! Säljer min fantastiska Nexus 6P trots att den funkar perfekt. Har fått köpsug på en OnePlus istället och chansar på att jag kommer älska den...
Hej Är det någon som lyckats "pruta" sig till någon slags rabatt på månadskostnaden hos Telenor? Hur gjorde ni då? Jag har varit en rätt...
Hej! Skulle vilja få lite olika infallsvinklar, synpunkter och åsikter i ett beslut som det inte finns någon återvändå ifrån. Idag har jag...
Jag är lite nyfiken på andras åsikter och argument för att köpa den här telefonen. Det finns ju, och kommer, så många alternativ. Idag finns ju LG...
Har ni sett om den finns som dummy eller demo i någon butik eller kedja ännu? Jag skulle vilja klämma och känna på den i centrala Stockholm.
När man tar bilder i burst-mode så skapas det separata mappar för varje burst som tas. Är det någon som hittat något sätt att ändra så att alla...
Med den här guiden kan du kalibrera och ställa in vitbalansen och färgerna på skärmen. Personligen tycker jag att färgerna blev skarpare och att...
Jag trodde att jag skulle känna ett starkare behov av att Flasha CM eller dylikt för att få AOSP men det funkar hyffsat. jag kan nog överleva ett...
FreeXperia gruppen är på gång. 10 finns redan att flasha. Mer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2156919
Kör Spotify endast så jag har ingen nytta av Walkman applikationen men däri finns den enda equalizer jag hittar i telefonen. Ingenting händer dock...
Hej! Jag undrar om man kan flasha om till en rom som är så nära original romen som möjligt via clockworkmod? Jag kör cyanogenmod 7 nightly #36...
Hej! Jag har googlat röven av mig för att hitta en app som kan göra det jag vill. Det jag letar efter är en app som kan visa mig ikoner för...