Separate names with a comma.
Någon som hört något om SE kommer att fixa den taskiga ljudkvaliteten/ljudnivån i 2.1? Gör det inte det är det en stor skandal, enligt mig.
Håller fullständigt med och det minsta man kan begära är att SE åtminstone informerar om problemen kan/kommer att åtgärdas och när. Det är trots...
Klokt talat!
Du är rolig du. Hur "ni" ska veta mer än dem. Ja det är precis det jag har frågat mig här. Det är just detta faktum, att några "proffstyckare" här...
Precis och den säger inte mer än att dom jobbar på problemet. Ändå vill du i dina första inlägg i tråden göra sken av att det kommer att komma en...
Kan du och de andra som så bestämt hävdar att "dom ska fixa det", då en gång för alla tala om vem/vilka på SE som sagt att dom ska "fixa"...
Verkar som det här blev väldigt infekterat och känner någon på forumet att jag håller någon här som ansvarig för SE:s problem, så ber jag om...
Om det inte var så att ni använde handsfree, är det bara att gratulera. Vet inte om man ska tolka detta som att det finns batcher med telefoner...
Skulle detta vara svaret på om problemet går att lösa, när det blir löst och vilket resultat vi kan förvänta oss? Det säger i princip att de...
Var har du sett/hört att den ska komma med 2.1 uppdateringen, eller senare? Källa? Dålig hörsel? Tror inte det. Har många med X10 i...
Vad jag vill få ut? Är inte det ganska uppenbart? Sammanfattar det hela för dig: Jag vill ha en telefon som fungerar att prata och lyssna i....
Ska jag be om ursäkt för att jag inte är nöjd med att ha köpt en mobiltelefon för 5000kr som inte går att föra en normal konversation med? Ville...
Har du en länk till detta uttalande?
Den som det visste. Tycker det är mycket rykten och spekulationer. Borde väl inte vara så svårt för SE att tala om vad som gäller i frågan. Att...
Ok , du verkar ha bättre koll än de anställda på SE support. Märkligt att du vet men inte de som bemöter kunderna. Killen jag pratade med sa att...
Jag har under en längre tid gått och irriterat mig på att högtalarvolymen i Experia X10 är extremt mycket lägre än i alla andra Ericsson telefoner...
Om man för ka lita på hur batteristatus under inställningar ser ut, så kan i alla fall jag utifrån det utesluta att det är appar som drar batteri....
Är kanske lite korkad, men vad är SDK?
Finns det någon applikation typ bettercut och icon pack som inte är betalapp. Vill inte roota telefonen för att få tillgång till betalapp. Kan...
Jag är tveksam till att det hjälper. Det är något i telefonens mjukvara som gör att den drar sjukt mycket batteri. Det är dock vissa här som säger...
Som sagt jag har både wifi, 3G, bluetooth och GPS avslaget. Använt telefonen väldigt lite. 82% av batteriets kapacitet går åt att hålle telefonen...
Jag har senaste basbandsversionen. Det är jäkligt märkligt att den drar så mycket i passivt läge.
Efter att ha haft min Xperia på laddning hela natten och haft den påslagen 11 h i dag, har jag 20% kvar. Min batteristatus ut så här: Mobilens...