Separate names with a comma.
Jag har försökt få in 4.3 via OTA men uppdateringen misslyckas när den skall installeras. Man kan alltså inte få in 4.3 OTA när man kör franco...
Arbetar inom psykiatri. Bytte nyligen från slutenvården till ett boende med blanddiagnoser. Har dock sagt upp mig och slutar i september pga...
Okej. Skulle du då kunna peka mig i rätt riktigt? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
jag har laddat hem en stock kernel nu och försöker ta mig in i recovery (stock) men kommer inte in. Står bara no command eller något sådant. Kan...
Kan jag peta in denna? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2024982 Skall det fungera efter det?
Har nu försökt instalölera denna uppdatering två gånger. Jag är rootad och kör francokernel. Rom är original. Får dock upp ERROR när telefonen...
1: jag vet inte varför. Jag har full täckning hemma. 2: nej jag kör Franco kernel så jag lär väl inte ha stock recovery. Hur får man in den på...
Jaha? Jag laddade hem uppdateringen och det stod att telefonen skulle startas om och installera nya uppdateringen. När den väl startar så är det...
Dök upp nu från ingenstans :-) [IMG] Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
bump
Är det bara jag som tycker att den officiella bumpern är riktigt hal? Har använt den en månad ungefär och bestämde mig för att köra utan då den...
Säljer ett canon 300mm L (ej is) i fint skick. Lite färgskav och motljusskyddet är lite glappt som är vanligt på dessa objektiv. Inget som...
Halebop här med
På min kommer det inga signaler utan bara "avslutat samtal" tonen. Och innan jag förstod det :-P haha jag ringde och ringde innan jag fattade.
Det kan mycket väl vara så att det är som hon sa :) men det vore väldigt tråkigt då n4 är en väldigt bra telefon och håller fortfarande måttet.
Att nexus 4 skulle vara utgående redan nu har jag väldigt svårt att tro. Det finns inte heller några indikationer om en ny nexus annat än att...
Är det någon mer som får en wakelock vid namn radio-interface? Den drar batteri som fan och håller telefonen vaken väldigt länge. Jag...
Är det någon mer som får en wakelock vid namn radio-interface? Den drar batteri som fan och håller telefonen vaken väldigt länge. Jag misstänker...
Det blir bra det. Är på fjällen hela nästa veckannoch återkommer 30/6
haha oj då. Tittade bara p¨å prisjakt. Ber om ursäkt för det. Bor i falun så frakt behövs ej =)
Då det går för 149:- på TPH för tillfället så bjuder jag 50kr =)
Yes och lite färgat papper. Edit: Såg nu att bilderna va väldigt lågupplösta då jag laddade upp dem via tapatalk. Ser uskarpa ut men det är dom...
Mycket jobb och lite fritid lämnar lite utrymme för foto. Så bestämde mig att leka lite med vatten och färger då det går fort och är rätt roligt....
Den kanske är låst till Telia?
Hejsan. En beg. 50D i fint skick ligger någonstans mellan 3-4500kr idag. Ett bra beg. Batterigrepp original ligger runt 600 +- någon hundring...
Bump Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Vad bra. Något bud?
Hej. Jag har tänkt sälja min 50d med batterigrepp, batterier och tillbehör. Canon 50D Original Batterigrepp 3 st original batterier + 1...
Jag kör med ett Canon 300mm f4 L med eller utan sigma DG Ex 1.4 TC. Jag har dock märkt att kameran bak/frontfokuserar en aning. Så jag ska...
Felpost Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Tackar. Ja det är rätt viktigt att placera motivet rätt. Men vid fotografering av vilda djur så är det inte alltid man har tid att planera,...
Fotar mest fåglar och andra djur. Men det blir även en del vattendroppar och andra roliga saker :-) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Det finns ju sådana där flytgrejer man sätter nycklarna. Typ ett snöre med en flytboll. Kan ju vara något att investera i annars. Typ en...
Är det någon här som gör helt stock som får ut 3+ timmars aktiv skärm på en dag? Jag får ut runt 2h då med med wifi många dagar då jag är...
Jag har både underklockat och undervoltat. Märker ingen som helst skillnad i batteritid Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Vad menar du nu? Jag köpte hans app och tröck bara på ladda hem. Sen installerade appen kerneln åt mig. Är det något mer man ska göra menar...
hah afan detta är sjukt. Jag har flashat alla mina telefoner hit och dit med hur många romar och kernels som helst. Men sedan jag skaffade N4 så...
Är francos senaste stabil? Är främst ute efter bättre batteritid :-)
Det där ser väl helt normalt ut. Jag menar du har pratat i telefon i över 1h, skärmtid på 1h 30m. Min telefon hade varit nere på noll vid det...
Jag har själv funderat i samma banor. Men kommer sedan på att min nexus har precis allt det jag vill ha. Det är en otroligt bra telefon med superb...