Separate names with a comma.
Jag fick min uppdatering nu! blev en hel del annorlunda känner jag.. snabb o fint oxå fast det är en läbbigt grön BlinkFeed bakgrund.. roligt att...
Jag fattar inte vad sånt här gör med en.. en uppdatering! Och den vill man bara haaaaaaaaa lite smålarvigt med kul med!? Eller inte... Arghhh...
Aha upptäckte att man inte kan göra det så länge man har widget låsskärmen. Tack för hjälpen Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
En till fråga.. kan man inte ha en separat bakgrund på låsskärmen längre? Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
På egen risk är det! Garantin gäller nog inte Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Beta
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2305490 Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Beta
10 sek känns läääänge i dom där ögonblicken.. hade själv ett liknande problem.. blev helt kall:-) Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Beta
Just ja.. jag fick i alla fall svenska med på den direkt! Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Beta
Jag fick en HTC_304 från Netonnet spansk rackare.. valde att ändra CID till Nordiska och fick uppdateringen direkt.. guide finns på XDA som gör...