Separate names with a comma.
samma här froggy jump, bubble blast 2, yooninja, empire defense, paradise island, grave defense, bakery-& restaurant story, m.fl. suger strömmen...
märkligt, har inte gjort nå spec me tlfn förutom laddat ner massa appar & spel. många spel hänger sig, typ medieval-, grave- & nåt annat defender...
min mobil som inte e rootad lr nåt alls låser sig i froggy jump, vare sig jag lirar infernal lr undervattensgrejen.. minns ej om det hakar upp sig...
från samsung kanske :)
Okey, jag som överreagerar kanske! Har på lägsta, glömde skriva det.
Fint! Froggy jump drog 6% på 20min såg jag nu. Ingen wifi, ljudlös och full mottagning på gsm nätet. Antingen begär jag för mycket eller så ska...
Är det bra eller dåligt att det är 55% batteri kvar efter att spelat froggy jump 35 min, yoo ninja 15min, vampire live 10 min och bubble blast 10...
har också problem med att samtal bryts. har gul skärm. har batteribuggen. (men börjar fundera om det är routern dir-615 som e felet,eftersom...
Låter logiskt.. Kan jag vara uppkopplad mot en som inte klarar av lika mycket folk som en mast i uppsala eller? Funkar kanske inte så? jag bor 5...
lite konstigt att min ligger på 0.2 väldigt ofta då. jag har telenor. dom tyckte även det var skumt & att de inte skulle vara så. dom fick ju som...
Vad äre för fel på samsung ? jag pratade med dom i telefon om den gulbruna nyansen till vänster vid grå bakgrund. dom säger att ingen har...
Jag bor på landet, i mitt rum lyckas jag få 2 av 4 pinnar med 3G och "H" Med speedtest får jag 0.2-1.16 mpbs/sek. Jag har 3 mbit/s. Ska det vara...
när man laddar mobilen ska den inte stanna vid 95-97% ? dock komma en separat ikon som de står 100% på ? bara laddat min 3-4 ggr & den går fullt...
I så fall okey, tack!
En fråga, eller kanske ett problem. Varje gång en sida laddats klart på mobilen och jag ska scrolla får jag fram något som liknar ett schackbräde...
okey får höra vad dom har & säga, tack! gäller doa i 7 dagar ? tack igen.
tänkte om dom sjabblat till nånting så att det drar mer batteri än det ska dra när det är under belastning vid t.ex spelen. det verkar ju vara...
en fråga, jag har gulbruna nyansen till vänster i grå bakgrund.. går det att ordna på nåt sätt ? eller måste man lämna tillbaka den ? & om jag...
du får dela med dig av vad samsung svarar, hoppas det är nåt som går att ordna i uppdateringar? helt okunnig om smartphones, kanske inte ens går.
hämtade ut sgs2 igår, hade halvt batteri när jag starta första gången, lekte lite & lät den gå i viloläge. Sen drog batteriet i väg, android OS...
Hm måste vart den 16e, 9 dagar blev det ser jag nu! Men vad buggigt, antingen har man blivit paranoid efter att ha läst massa problem trådar, lr...
Jag fick min idag, tog en vecka från butik, förhoppninhsvis stämmer det då! Tyvärr fick jag batteribuggen lewl..
haha en annan 'kan inte' bita!
AHA! sedär, såg den först men det gick inte så bra, trodde man skulle trycka lr nåt först haha. dåliga naglar man har alltså.
Fick SGS2 idag, hooray pinsamma frågan, som jag även hade problem med till Nexusen (kan vara att jag aldrig ägt en smartphone tidigare) hur...
prata med en telenorbutik idag igen. första gången jag fått höra vad som varit fel med leveranserna för en gångs skull. samsung hade "glömt" bort...
Ne usch blir bara arg när jag tänker på telenor..
Menar det, så jvla irriterande. Var det butik, webb lr kundtjänst?
Menar de, är dom dumma i huvudet eller.. Jag skickade efter från butik, så prata jag med kundservice & sa att den ännu inte var skickad, hur kan...
Hur kan sista dagen för DOA vara idag/igår om du fick den typ dagen före? Trodde det var 10-14 dagar :o Du får testa skicka in den som det iaf...
Mitt jobb innebär konstant kontakt med kylvatten, klart man skulle torka händerna innan användning varje gång, men är fortfarande konstant...
Drygt! Okey, kanske har fått in isåfall Undra om det gällde huvudlagret eller deras egna lager :) Nån sa att alla (internet, kundservice, butik)...
Tror faktiskt att dom bara skriver något. Aldrig i mitt liv vart med om att det skulle ta sån tid.. Visst jag vet inte hur det är med Telenor,...
Fick byta den. Gäller att prata med rätt människa. En idiot ville inte. Men när jag prata med en annan så gick det bara bra. Nu sa dock...
Det ska ja göra :) rädd att d inte är bytesrätt andra gången, men kan alltid fråga :)
Dom säger inte nyttigt direkt, dom säger "gå & prata med butiken där du köpte den" Butikens telefon är paj sen länge, & det är 15 mils bilresa...
Jag försökte faktiskt det, dom försvara sig med att "det inte funkar så" Och varför det inte skulle fungera är bortom mig :s Någon som har gjort...
Bytesrätten på min Nexus går ut & jag kommer inte hinna byta till SGS2 eftersom butik-j*vlarna inte får in dom, beställningsvara säger dom. Då...
Orättvist haha. "Inte ett dugg avundsjuk" ;o/
Kul att de står 3-4v på hemsidan, då tar de väl lika lång tid att få den till butik.. då var man fast vid nexusen i 2 år då. Hoppas de går att...