Separate names with a comma.
Ta kontakt med din operatör för att vara på det säkra.
[email protected]
Har porterat numren till kontantkort hos conviq så så snart jag har fått hem korten så kommer jag lägga ut de på tradera. Några hundralappar bör...
Jag har kommit över nummer xxxx-669999 och xxxx-383333 Så är lite nyficken på vad man skulle kunnas tänka få för dessa nummer. Kommer att...
Ja jag tänkte kolla med annat kort och få se vad som händer. Tack så mycket för svaren.
Men har jag då fel på att den sparar batteri då man är slarvig o inte stänger av de program man har öppnat? Men kan inte förstå hur den kan...
Den har inte "Backup & Restore" i listan så där är inte bekymret då har inget med Taskkillern att göra. Men jag får tacka för hjälpen där.
Har en taskkiller som strulade lite förut och vet att den kan gör att man stänger ner något som man inte riktigt bör göra. Men jag har inte...
Hej där. Min SE X10 tappar bort sim-kortet i kylan. Har jag varit ute en stund och haft mobilen i den kalla fikan så lutar det med att jag har...
Jag hittar det men kan inte hämta det. Får upp att den hämtar men sedan så står det efter en stund att hämtningen har pausats. Vad kan jag...
Vet inte om det har kommit upp tidigare men orkade inte läsa igenom allt. Ledsen för det. Men är sjukt sugen på att få spela detta spel men...
Någon som vet hur det skulle kunna funka med det SIM unlock card?
Någon som vet hur det skulle funka med ett SIM unlocker card?