Separate names with a comma.
Har en Nexus 5, älskar den. Men känner starkt habegär för z3c, tvekar om köp. Från vilken telefon byter ni?
Halebop. Inga problem alls.
Önskas köpas till grabben min. Referenser vid distansköp ett krav. Någon?
Tapatalk. Funkar inte med swedroid, har funkat i 2 år! Andra funkar. Kan se alla forum men när jag går in i en tråd så blir det roterande cirkel...
Har du möjlighet att prova en qi laddare?
Se om du kan hitta Sony W905 46 tum (2013), reades ut för 7999 för ett tag sedan. Kanske den bästa spel-tvn du kan skaffa med extremt låg...
Verkar inte säljas i Sverige...och lite dyr va?
Finns ju en uppsjö av billiga laddare på ex. tradera och sen finns det lite dyrare märkesladdare. Någon som kan ge råd av vad som är värt att...
Mycket smidigt köp av nexus 5. Enkel, problemfri kontakt. Snabb och bra leverens. Rekommenderas!
Sorry, sleepwalk var lite kvickare. Såld.
Du har pm.
@Letterbox115 snabbt svar önskas. annars säljes till @Sleepwalk för 1200kr. Avslutar vid 15.00.
låter bra. ingen som klår det under närmsta timmarna så kör vi på det. eller om letterbox vill matcha så går hämtning före.
noterat.
Vit, 16gb, olåst, lite skav i hörn, ett lite mer markant. Ganska repigt splitterskydd som man kanske vill riva bort. Vid hörnet på baksidan vid...
Halebop låser väl inte sina telefoner?
kanske vill sälja en till mig då :)
Bästa qi laddaren till n5 är?
Tack för erbjudandet. Har fått ett erbjudande via pm som jag nappat på. Tråd kan låsas.
Inga skärmskavanker, pris efter skick. Helst svart färg men inget krav.
Hej, är du intresserad av att sälja din g2? Bjuder 2000, eller Xperia z +800kr. Finns i Örebro.
Håll ut, en uppdatering måste komma snart.... Eller borde komma snart men det gör den väl inte [emoji22]
Tack för tipset Niclas! Ser lovande ut att batterproblemet är över för min del. Var nära att kasta luren i väggen av irritation pga batteristrulet.
Problem med kitkat, förutom battery drain: -Kan inte connecta via bluetooth mot bilens stereo längre. - Kan inte connecta mot nfc fjärren på min...
testat det mesta, ingen lycka. får ladda luren 2 ggr om dagen istället för att den klarar sig fram till natten. surt, och störande. ja, jag har...
Nä, samma här. Det gjorde det till en början. Nu har det börjat sluka batteri igen.
Även jag hade problem med battery drain. Factory reset och backup med helium. Problem borta.
Factory reset löste det för mig. Inte speciellt användarvänligt att behöva göra så tycker jag.
Efter en del reboot så verkar min battery drain inte ge dig. Factory reset nästa, funkar eller? Vill inte göra det i onödan.
Även jag har battery drain och den laddar batteriet långsammare känns det som. Har ej gjort factory reset. Vill veta om det ger resultat innan jag...
En ny z2 hade varit snygg kompensation. Men du kanske hyser ett sånt agg mot Sony att du hade sprängt den i bitar av ren ilska :-)
tack för bilderna, tror jag passar. Lite för mycket slitage för min smak.:)
Hur är skicket på skärmen?
Nån som hört nåt rykte om när stock kitkat kan tänkas dyka upp?
Som sagt. Sälja komplett dator är svårt, släng upp delarna på swec. Mer jobb givetvis med att hantera många köpare och många paket att skicka. Men...
exakt vad är det?! .101 var väl inte så stor?
Ja, för en vecka sedan eller nåt i den stilen. Olåst xz har jag.
Rekommenderat case. Funkar utmärkt, känns som ett bra skydd för en nervös småbarnsförälder som ser ungen springa runt med paddan.
Hehe, jo så kan man också se på det. Oftast gör jag så. Hade nån minut över när jag satt på toa så jag passade på att gnälla lite. Ska knipa, och...
känns onödigt att sitta och gnälla om det på forum. knip igen och riv bort. problemet löst.:p