Separate names with a comma.
Hur tycker ni att skärmen är utomhus? Tänker främst på när det är starkt solljus.
Någon som vet hur det är med macro-inställningen i kameran? (blomman alltså) Har dom tagit bort den i ICS eller är den gömd nånstans? Updaterade...
Okej, då förstår jag :D Tack för snabba svar!
Skulle köpa en app på Android market, men när jag ska godkänna köpet i telefonen så blev jag fundersam över denna behörighet:...
Upptäckte också en spricka på min nu, inte haft den innan. Dessutom sitter skärmglaset löst i ena hörnet :(
Jag har en liten fundering! Laddade ner Beats, Advanced Rhythm Game från market för ett tag sedan. När man spelar och håller länge på de...
Har också märkt att batteriet drar lite mer nu än innan uppdateringen. Har inga andra problem utöver det, men tycker att batteritiden blivit lite...
Gjorde som du sa och det verkar ju fungera, än så länge iallafall. Fast jag kunde inte vänta tills batteriet hade gått ner så mycket utan jag tog...
Hoppas någon kan hjälpa mig lite här.. Haft min Arc i en vecka nu och laddat den några gånger, men batteriet har knappast blivit bättre för mig...
Tror inte heller det går att ringa, maila går lika bra ändå. Dom är snabba med svar. Trodde också att telefonen var paj först, så jag är glad...
Tack så mycket! Då ska jag göra det :) Ja det är ju inte första gången man haft problem med halebop precis..
Mitt har också slutat fungera :( Har halebop. Fick lite smått panik när det bara la av sådär! Kommer dom skicka nytt SIM automatiskt eller måste...