Separate names with a comma.
Jag kan köpa den, skickar PM.
Jag köper den gärna. Skickar PM.
Nja, det känns inte riktigt som det. :)
Nej, jag vet att det bara är en myt att telefonen "lyssnar" i smyg för att sen kunna visa reklam baserat på vad den hör... :) Men jag var med om...
Söker en Galaxy Watch Ultra, gärna med extra armband. Skicka PM med vad du har. :)
Jag vill gärna prova den. :)
Ja det hade nog funkat bra, så det kan vara intressant. :) Ska man köpa nytt så verkar Chromecast med Google TV ha utgått, och ersatts med TV...
-
Söker en streamingbox, gärna med en skapligt ny version Android och en lättanvänd fjärrkontroll. HDMI-CEC så man kan ändra volymen på TV:n ska...
Det var en uppdatering av appen som tog bort all data för tidslinjen som fanns på telefonen. Det är klart att en bugg i Google Foto-appen skulle...
Nu går det att återställa data från backupen, som tidigare var tom. Så nästan hela min tidslinje från 2013 har kommit tillbaka. Av någon anledning...
Vet du om du har uppdaterat appen mellan den 7-12:e?
Nej, det finns ingen lösning än. Det enda som skulle vara möjligt är väl att Google kan återställa användarnas tidigare backuper, som inte är...
Det var ett tag sen jag gick över till den nya tidslinjen, tror att jag gjorde direkt i december för att inte riskera att förlora någon data....
Är det någon mer här som blivit drabbad av att Min tidslinje i Google Maps har blivit helt rensad från den 7:e mars och bakåt? Är tydligen ett...
Söker i första hand en Lenovo IdeaPad 16 tum, men även någon annan modell med 15,6 tum kan vara av intresse. Minst 1080p i upplösning. :)
Söker en iPhone Pro Max, antingen 14 eller 15. :)
Säljer två konsoler i bra fungerande skick. PS 4 Pro En original handkontroll och HDMI-kabel medföljer. 1300 kr Xbox One X Två original...
Har skickat PM :)
Ursäkta sent svar, ja den har GPS.
Säljer en riktigt smidig surfplatta. Kan säljas rootad med LineageOS 21 (Android 14) och Magisk, eller helt återställd med stock Lenovo Android...
Någon som har en Lenovo Tab M8 gen 4 liggandes? :)
Är på jakt efter en surfplatta med Android på max 9 tum. Typ Samsung Tab A9. Även lite äldre modeller är av intresse. :)
Söker en mobil med stor skärm (ca 7 tum eller större) eller en liten surfplatta. T.ex. Huawei Mate 20 X hade varit lämplig. Den ska bara användas...
Köpte en dator av mig, väldigt smidigt och snabb betalning! Rekommenderas!
PM :)
Microsoft Surface Book 2 i fint skick och med bra batteritid. Kvalitetsdator med ett chassi som är helt i magnesium. i7-8650U, 4,2 GHz 8 GB RAM...
PS4 Pro 1 TB i bra skick. En dosa, strömkabel och HDMI-kabel medföljer. 1200 kr eller bud. Finns i Sandviken, kan även skickas.
Jag drar tillbaka mitt bud. Tack ändå.
Bjuder 1800 + frakt :)
Hur gammal är den, och finns kvitto? :)
Har fått mycket sämre batteritid på min GW5 Pro sedan den senaste uppdateringen. Räcker ungefär hälften så länge nu. Någon annan som har upplevt...
Lägger ett bud på 4500 kr + frakt :)
Tack! Firmware 9.X eller tidigare skulle vara bra. :)
Vilken firmware-version har den? Om det är en äldre så är jag intresserad. :)
Okej, hur mycket vill du ha för den? :)
Ingen som har en 5G-router liggandes? :)
Följer kvitto / garanti med? :)
Är på jakt efter en Note 20 Ultra eller en S22 Ultra. Gärna bronze och Snapdragon. Skicka PM med vad ni har. :)
Intresserad! Skickar PM. :)