Separate names with a comma.
Några på forumet har köpt en CC från ebay men du kanske vill ha en snabbt. Bara ett tips.
Köpte en mobil av en annan användare här i förra veckan men den verkar aldrig komma fram så hör mig för om någon annan har en till salu. Eftersom...
Sturridge kan du förklara dig? Fick ett pm av en kille som också köpt ditt ps4 fast förra veckan. Hade du två stycken eller vad händer?
Jasså reglerna gäller bara oss vanliga dödliga? :p
Eftersom din inkorg var full så fick jag skriva här. Hoppas verkligen ps4at blev skickat idag så jag får det imorgon. Trött på att vänta nu.
Kunde fått en för 50 kr från mig synd du inte kunde vänta 1 dag :P
Fyndvara eller? Kostar 3990 enligt deras hemsida för 16 gb.
Gäller 2k inkl så kan jag föra över direkt. Present till mamma som fyller jämnt :D
Om det är någon som tröttnat på sin Z1 och ska gå över till denna så kan jag köpa er Z1. Bara att pma vad ni har och vad ni begär. :D
Var nere för mig igår funkar idag igen.
Haha basta med mobil det var något nytt :D
Min pappa fixade hallon (gick från telenor) i tisdags och det skulle ta 10 dagar att flytta hans nr enligt dom. Idag (läs torsdag kväll) var nr...
Kommer ihåg när man gick över från internet explorer till firefox och man märkte vilken uppgradering man gjorde fick nästan samma känsla när jag...
Använder en gammal htc sensation xl som surfplatta då simkortsfunktionen slutat fungera. Finns det någon app man kan ringa gratis med? Förutom...
40 + frakt för 4g någon som vet om den går att låsa upp om den nu är låst?
250 inkl på nexusen då
Någon med ps4 och fifa? Får troligtvis mitt ps4 med fifa nästa vecka så hade varit kul att spela mot någon.
Fungerar den med s4? Då kanske jag är intresserad fast jag köpt en.
Rätta mig om jag har fel men det är väl bara hdd:n ts säljer?
Köpte en på tradera.
Enligt dom så ska dom ringa mig dagen då den ska levereras och boka en tid? Eller ska jag göra det själv?
Köpte en tv på siba som skickades via tjänsten PALL.ETT. Den har nu blivit sorterad. Kan den komma senast fredag tror ni?
Pris?
4g routern 20 + frakt då
Min pappa har råkat ställa in så hans sms-språk är engelska tydligen. Hur fixar man tillbaka det? Jag vet själv men jag befinner mig 5 timmar...
Fick denna på mail...
3 Kontantkort med 100GB i 1 månad [IMG]
Skambudar 1100 kr kan hämta.
Kan inte spela online.
Nespresso erbjudandet om 350 kr cashback gäller det även svenskar? Såg att det var en norsk sida.
Höjer till 1500 inkl då.
Vill som sagt veta pris :D kan inget om värde på bärbara så bara kom med något. Hur är det med ljudnivån på den?
bjuder 1000 inkl frakt
Tänkte köpa tvn idag så har ni ett liggandes så säg till.
Nej men tänkte köpa en tv för 10k så om någon hade ett presentkort liggandes så jag kunde spara in en tusenlapp eller något hade inte det skadat. :)
Ja jättemärkligt!!11one
Någon som har ett siba presentkort till salu? Minst värde 1000 kr.
2700
absolut ingen? :O
Huawei E173 3G-modem - olåst 80kr inkl frakt Funkar med wifog?