Separate names with a comma.
Jag har telenor också, har inte gjort någon inställning alls och jag kunde ta emot MMS från tanten.
Tycker ni det är värt att lägga in den senaste versionen eller ska man vänta lite till? Kör just nu med FLB-Froyo G2 som jag tycker funkar kanon,...
Kör med FLB-FroYo G2-ROM och tycker den funkar kanoners. Väntar nog lite innan jag testar den nya romen som alla pratar om.
Förklara vad JIT är.
Testat med Quadrant benchmark och får 400 med en klock på 690mhz. Nu testa jag att lägga in FLB-Froyo G2 och körde samma test direkt efter flash,...
Jag följde denna guide utan problem, dock körde jag bara med en annan rom. Men själva tillvägagångssättet är detsamma....
La in 710mhz nu , se om de märks nån skillnad
Går det och fixa så att man kan höja frekvensen på cpun nånting?
Trevligt. Skall kanske testa att byta nu under helgen.
På min orange så står de Ram max: 414 och free 71mb. Kollar man internal mem max: 208 & free 127mb
Min blade är köpt direkt från Orange, vart kan man se hur mycke minne man har totalt i telefon förutom SD-kortet?
Väldigt nöjd med min Blade. Bra ljud i telefonen vid samtal och så tycker jag den funkar ypperligt att surfa med samt annat skoj man kan göra.
Har just gjort tricket. Om man byter ROM måste man göra om tricket då?
Har precis lagt in denna ROM. Änsålänge verkar allt funka som det ska. Inga problem att lägga upp wifi etc. En sak som verkar vara på alla ROMS är...
Svårt att se. Men tycker jag har riktigt klar och skarp bild när man kör angry birds tex..
Finns det något sätt att se om man har amoled eller lcd. Fixa en telefon idag och den köptes 30/10 från orange. Vore kul å veta :)
Av någon anledning så funkar det inte att koppla in USB:n till datorn, det händer inget.....
Försöker köra Clockwork Recovery guiden i kommandotolken. Men det verkar inte funka riktigt. Står såhär : sending recory [3018kb] FAILED command...
På blocket. Dom hade köpt in för att sälja vidare. Den sista nöp jag och dom är upplåsta redan. Ska hämta den om någon timme, kan posta några...
Ska hämta den imorgon. Skitsamma om den inte kan stå sig mot en Desire, men den lär vara bättre än min x10 mini jag hade innan den ruttna luren...
Kan få köpa en Blade för 1500kr ny i oöppnad kartong. Ska man slå till ??
Precis Desire hade jag förut. Men då kanske man ska testa sig en Blade då iallafall.
Sitter i tankarna på att köpa en ny mobil. Har haft Desire innan och den saknar man men nu har jag fått suget efter en Iphone 3gs tills jag såg...
Efter att jag sålt min Desire i somras och skaffade nu mig en X10 mini så har jag börjat ångra mig en aning. Saknar Desire och alla finesser. Har...
Hade liknande problem. Använde telefonen på lunchen på jobbet och hade iallafall 80% batteri kvar. Senare på eftermiddagen så skulle jag skicka...
Flashade just in 1.6:an och det verkar funka änsålänge.
Är det värt att lämna Defrost 2.0 för denna rom ?
Jag gick från Defrost till SetR0M 2.1a FRF85B. Funkar kanoners
Nu funkar det för mig också. Bara osis att man testa första gången igår när de tydligen va lite strul då ^^
Är det bara jag som har strul med att logga in? Skapar & aktiverar mobiltjänsten internetsidan. Surfar sedan in på m.handelsbanken.se och fyller i...
Hmm wifi funkar inte för mig i 1.0 . Står bara scanning igen som på 0.9d . Lagt in dessa: DeFroST 1.0 Full Rom (Stock max 998MHz no undervolt)...
Nu finns 1.0 ute Update: Version 1.0: * WiFi fixes (at least for me its working) * Echomod on all kernels * ROM Manager updated *...
La in 0.9d men då vill inte wifi funka, kan söka & lägga till lösen men sen vid connect står det bara " scanning "
Nån mer än jag som har problem med den lilla oranga lampan. Min har fått för sig att lysa konstant och försvinner först när man startar om telefonen.
Jag är själv nybörjare på det här med flash och android. Men bestämde mig iallafall för att testa och följde denna guide. Tycker den va lätt att...
Nån mer än jag som får " Problem loading widget "? Får med LauncherPro men kör man tex med ADW så händer inte samma grej.
Flash möjligen
Kör senast Defrost 0.9b, men kanske ska testa nya filen.
La just in LauncherPro-0.5.2.apk och texten är på kinesiska eller nåt sånt, om man lägger till en widget tex från home screen. Nån mer som har så?
Du flashar först in DeFroST_0.9b_uvonly.zip och sedan fyller du på med DeFroST_0.9b_uvoc1267_noecho.zip tex om du nu vill ha högsta klocken.