Separate names with a comma.
Ja Jag vet , men e-sim funkar med polska Orange i min Pixel 3. Jag testat i roaming nu samtal , sms och data funkar allt bra.
Jag testat idag esim och vanligt sim kort , men tyvärr funkar inte som dual sim , man kan välja bara ett som ska funka. Jag tänkte att Pixel 3 är...
Jag använd en kod *#*#4636#*#* till test tjänst i pixel 3 och allt är avstängd som är ansvarig för volte och vowifi .
Jag har tjänst hos tre/hallon funkar inte i Pixel 3 4G+, Volte, vowifi, min fru har Xiaomi mi mix 2s och hon har Volte och 4G+. Jätte konstigt.
Den Pixel 3 fick Jag idag från Amazon , allt bra. Mobil är oöppnat och oanvänd helt nytt i låda.
Jag beställde 18.12. och är på väg till Mig .
Jag köpte direkt från Amazon EU S.a.r.L. inte från clevertronic. De säljer nu från clevertronic. Amazon drag 1 € också. Jag har leverans tid på...
Jag beställde också, slutpris med express frakt var ca.638 euro motsvarande 6500 sek.
Bra priset för Pixel 3 64GB på amazon.de 599 euro. https://www.amazon.de/dp/B07JBJSHLX/?tag=oid02-21
Jag har läst i beskrivningen,, nytt,, men låda man kan vara öppen. För Mig beg.mobil.
Jag hittade en sida i tyskland Clevertronic.de - Handys kaufen, verkaufen und mehr dem skickar till Sverige med DHL och man kan betala genom...