Separate names with a comma.
Hej, Hjälper tjejen leta nyare telefon, eller framför allt en mindre. Hon har i dagsläget IPhone 14 Plus, så en iPhone 15 eller 16 är av...
3550+frakt bjudet
Hej, kollar lite intresse för att byta min Samsung s24 ultra 256gb mot Xiaomi 14/15 ultra, honor magic 7 PRO, alt vivo x200pro/ultra. Beroende på...
Hej, någon som sitter på en Xiaomi 14 ultra som ej används? Så länge skärmen är hel gör repor osv ingenting. Ska användas till fota mest med....
Hej, Eftersom jag övergått till iPhone nu så tänkte jag kolla innan jag köper nya ifall någon sitter på senaste verisonen med ANC ? Kan...
Sålde min Oneplus 13r till @mullsjomannen , super trevlig, snabb betalning och rekommenderas varmt !!
Såld till @mullsjomannen
Kan testa höra :)
Hej, säljer en oneplus 13r 12/256gb i färgen ”astral trail” , telefonen är i fint skick inget jag kan hitta att anmärka på. Original skärmskydd...
Köpte en iPhone 16 pro av @AmandaaS , trevligt och smidigt ! Rekommenderas
Hej, Någon som har en iPhone 15 pro, iPhone 16 eller en iPhone 16 Pro till salu ? Så länge batterikapacitet är minst 84-85% ,sprucken baksida gör...
Pm!
Tjenare! Sorry lite segt svar, men yes dom är kvar :-)
ej såld, men testar på annat håll.
Ska du inte göra bytet själv blir de väl dyrt hur som. Jag skulle göra det själv, hitta originalskärm för runt 1500
Hej, Säljer dessa i nyskick inköptes för 450 kr + frakt för drygt en månad sedan. Absolut trevliga lurar för denna peng! Men har svårt och slita...
Hej, Köptes i detta skick då tanken var att byta skärm och ha en som en trevlig klassiker i arsenalen. Men inget jag kommer få gjort närmsta...
Hej! Skickar dig ett PM. Mvh Daniel
Absolut, är den i bra skick så är väl runt 4000-4400kr rimligt! Tack hur som :)
Den som låg på phonehero låg för 3600kr i bra skick. Men ja mellan 3000-4000 kan jag väl tänka mig beroende på skick :)
Hej! Missade precis en Honor magic 5 pro till bra pris på phonehero.. såg den imorse och tänkte köpa nu men då var den såld. Någon som sitter inne...
Hej, har en Google pixel 9 pro XL 128 gb i färgen porcelain. Den är i fint skick, uttagen i slutet av Oktober 2024. Medföljer originalkartong, ett...
Tack för bud, men inte aktuellt :)
Säljer en Xiaomi 14t 12/256gb i svart färg . Den är väldigt lite använd, så snudd på nyskick. Original skärmskydd sitter på, medföljer även...
Köpte en Xiaomi 14t av @flipp , snabbt, smidig och trevligt !!
4700 bjudet
Testar blocket så länge
Här kommer lite bilder
Hej, Tyvärr lär jag kika intresse för denna telefon då min bil gick sönder igår och verkar bli dyyyyrt ... Så får tyvärr sälja det senaste...
Hej, Någon som har en kompakt telefon med okej prestanda . Köpt mig en fold telefon nu, men skulle vilja ha en komplement att ha en liten telefon...
Genomförde ett byte med @flipp , fungerade alldeles utmärkt och trevlig kommunikation! Rekommenderas!
Köpte en Garmin klocka utav @freephille , allt fungerade kanon och bra paketerad! Rekommenderas!
Kan ev. va av intresse, inte testat någon samsung fold innan, skick pris? :-)
Hej! Lite sugen på testa fold igen. Störst intresse just nu är Honor eller den "nyare" pixel folden. Har ni några andra intressanta fold kan ni...
Hej, läs annonsen Säljer extra luren, Google Pixel 8 pro svart 128gb. Välanvänt skick, allt fungerar så när på att vidvinkel och makroläge på...
Toppen bara skriva :)
1000kr + frakt
600 bjudet
skickar pm
Söker antingen en Xiaomi 14 alternativt 15. Eller Samsung s25 är av intresse. Skriv gärna om ni har något .