Separate names with a comma.
Hej! Är det krångligt att göra en app? Info som önskas: Nyheter Matchprogram (med tid och plats) Resultat Tabell Statistik Spelartrupp...
Är det någon som vet någon app som är lika bra som ringdroid, men som även klarar av mp4?
Länk?
Någon som kan förklara lite snabbt...
Det här tyckte jag lät väldigt intressant, är det någon som vet hur det fungerar? Hur använder man den? (en rejält basic användarmanual anpassad...
Hur gör man för att enkelt spela in ljud som man sen kan använda som t.ex. ringsignal, alarm eller meddelandesignal?
Hur får jag in mina kontakter från sim-kortet på en P1i in till g-mail och sen vidare in i min nya X10? Eller är det någon sync via pc companion...
Hur får jag in mina kontakter från sim-kortet på en P1i in till g-mail och sen vidare in i min nya X10?
Försökte kopiera in min kontakter från sim-kortet. Hade tidigare en p1i och det känns inte som att alla nummer kom med i överföringen? Tips på hur...
Tack, då gör jag det innan jag gör något annat. Skall man i fortsättningen köra uppdateringar både på PC Companion och SEUS eller räcker det med...
Är det via PC companion man gör det? Eller skall man in på något ytterliggare ställe?
Hej! Har beställt en X10 med halebop som kommer torsdag eller fredag. Tänkte nu höra med allt det kunniga folket här inne om ni har tips på vad...