Separate names with a comma.
Denna har jag hittat och de säger att den passar. Samsung Galaxy S20 5G LCD Skärm utan Kamera - Grå - Teknikdelar.se
Jag vill ju ha original skärm men den verkar för billig den ena länken. IFIXIT ligger det i EU eller England för då blir det väl tull o moms?
Jag har en S20 som skärmen spruckit på och försöker hitta en ny att byta själv men jag hittar bara till de S20 5G, det har inte jag (min 4G), men...
Jag har en app "Spårarsökare" som man kan söka efter airtags men inget mer.
Ok, Jag får köpa någon gammal iPhone så det funkar, någon modell som Airtag inte fungerar på?
Någon som vet om det går att använda en Airtag från Apple med en Samsung S20 till att spåra taggen med?
Tack så mycket,där var problemet. :)
Jag har ingen app för sms utan bara standard som finns i mobilen.
Både ljud och noteringar har försvunnit när jag får ett sms. Jag kan bara se det på ikonen att det kommit ett sms. Alla andra noteringar funkar.
Jag har samma fenomen men med Telia.
Detta har kommit nu senare och allt annat funkar utan problem. Och GPS hittar ju direkt men blir lite instabil efter några sek,ibland kan den...
När jag öppnar Google Maps så är punkten blå som den ska vara men efter några sekunder så blir den grå och flyttar sig lite. Nu kan jag inte gör...
Kan man inte lägga till en signatur i ett sms på 7:an?
Jag avaktiverade "smart nätverksbyte".
Samma här, hoppar fram och tillbaka.
Bara jag med det problemet?
När jag vill se en film som någon lagt upp på FB så blir det bara ljud och den här texten kommer upp. Det är bara ibland och jag vet inte om det...
Min går inte heller som den ska i "4x3" och jag har varit kontakt med Samsung support men de kan nog inte hjälpa mig heller så jag säger att det...
Har du hittat hur man gör?