Separate names with a comma.
Nu vart jag ju tvungen att pilla lite på skarven där och det verkar ju faktiskt som att det sitter ett skydd där av nått slag! konstigt att SE...
Ja man får hoppas det! har haft min sen 31/3 och det syns massa smårepor redan på displayen som det står i swedroids recension. Som...
GPS test heter programmet..
Mjo har jobbat på både telia och telenor och det brukar aldrig vara problem att ge en hundring eller 2 när det strulat.
Detta går väl in över störningsmoment/besvikelser. Mediaspelaren verkar inte ta nått format mer eller mindre utan det ska konverteras :( Sen när...
Svar från halebops support angående simkort! "Vi har haft problem i vårat system då flera sim-kort har inaktiverats. Jag har nu återaktiverat...
Japp GPSen var påslaget. Ska kolla exakt vad programmet hette som jag testade med. Men hursom så ville den inte låsa när jag satt i bilen.. ska...
Det verkar ju blivit nått generalhaveri när så många samtidigt får simkorten avaktiverade. Och självklart ska alla gnälla och begära...
Men samma här! det bara tvärsluta fungera lagomt irriterande de ska gnällas imorn iaf och ersättning ska man fan ha! Men har det gått ut ett...
Hur är era GPSer? fungerar de bra? Min egen flakar lite fram och tillbaka i ett zick zack mönster då jag var ute och gick igår ca 4km inget...
Är det nån som vet om det är gorilla glass eller liknande på arcen? antar att det är det men står det någonstans?
Jo men att de laggar mellan hemskärmarna eller liknande kan jag leva med med det är dessa fryslagg som galaxy s är begåvad med. Exempel: Man är...
Ja som topic lyder, kommer denna också att lagga sönder som nuvarande galaxy s gör? och kommer den att ha en fungerande GPS? I dom flesta...