Separate names with a comma.
AH, tack för påpekande. Det är fixat nu.
Dessvärre är det vår affiliator som har lagt upp den där bannern utan att vi har gett vårt godkännande, och det finns inget enkelt sätt att ta...
Problemet med Skate är att dess processor bygger på ARM11-arkitekturen, vilken är fullkomligt värdelös. Den skulle vara långsam även i 1 GHz,...
Jag tvivlar inte en sekund på att iOS5 är riktigt j-a bra, men det känns rent spontant som en väldigt vinklad artikel. Det är inte objektivt att...
Vår webbhost låg just nere i en dryg timme. Det var ett smärre uppror på Twitter, med mängder av sajter och tjänster som drabbades.
Ok, för att den här tråden skall fungera så måste alla anstränga sig lite extra. Redan efter ett fåtal inlägg så började man se tendenser till...
Asus Transformer fixar mkv/x264, men går istället bet på DTS- och AC3-ljud, vilket innebär att man likförbaskat går bet på majoriteten av alla...
Den fixar inte avi/xvid, avi/divx eller mkv/x264. Den fixar med andra ord inte 95% av allt videomaterial som står att finna via fildelning. Man...
Jag är inte säker, men jag vill minnas att forummjukvaran per default "censurerar" hårda blanksteg med just en *. Varför vet jag ej, men jag antar...
Det flyter inte lika bra som på en normal hemdator. Särskilt videoklipp och flashspel kan ha en del prestandaproblem och därmed få låg FPS. Det...
Fixat.
Ja, de har oförklarligen valt bort mappar i Honeycomb. Det är sådär lagom ironiskt. I ett par år kunde Android stoltsera med att kunna erbjuda...
Inte utan en höghastighetskamera, som jag tyvärr inte har någon. Om man spelar in med en vanlig kamera i 24-30 FPS så blir det väldigt svårt att...
Fantastiskt. En "bugg" mindre att bekymra sig över!
Det är fint att kunna söka på regnummer, men samtidigt j-ligt begränsande eftersom de har så mycket som inte är bil-/modellspecifikt. Som Stromma...
Det flyter långt mycket bättre än Nexus One (på hemskärmen). Det är uppskattningsvis 60 FPS på Transformern - vilket är kalasbra - men av någon...
Jag vet dessvärre inte. Jag var korkad nog att installera 3.1-uppdateringen utan att testa ett mkv/x264-klipp först. Så går det när man blir för...
Problemet är inte på långa vägar så stort som den där bilden antyder - men det ÄR ett problem. Vid normalt användande märker man knappt av det,...
[IMG] Iconia till vänster, Transformer till höger. Helsvart bakgrund på båda, samt 100% ljusstyrka. Bilderna tagna rakt uppifrån i ett mörkt rum.
En hel del ljus blöder i nederkant av skärmen. Betydligt mer än i Acer Iconia. Jag har båda bredvid varandra här nu, har hunnit jämföra en hel del...
Stämmer bra. Ett snitt på 50 kr mer per månad. Klart värt det, skulle jag säga.
Imponerande resultat med SGSII överklockad. Browsern måste nästan nyttja båda kärnorna?
En Piggelin i sommarvärmen. Det är härligt det.
Nepp. Nu är det nog. Tråd låst.
Haha. Det är sällan jag anklagar recensenter för att vara starkt partiska, men jag vill nog påstå att det där är en av de mest vinklade...
Den är ok, gör de grundläggande sakerna som den ska, men har sina brister/buggar. Det som främst drar ner betyget är dock inte direkt Acers fel,...
Ok. Hur ser det ut nu?
Om det bara är en ren slump eller inte kan jag inte svara på, men med mitt Tre-abb ute vid mina föräldrars sommarhus så är datatrafiken numera...
Kanske bäst att ta i en egen tråd förresten. Nåja, vi får se.
En liten fråga till sandlådefolket (kan tänkas bli en artikel och poll på nyhetssajten framöver också): Hur många androidenheter (telefoner,...
Det låter ju helt vansinnigt. Maila Tretti och fråga, de har ganska kunnig och hjälpsam "staff".
Du kan söka inom specifika kategorier, och använda - (minus) för att filtrera bort saker, men det finns inga direkt avancerade sökparametrar likt...
Sådana där generaliseringar är inte välkomna här. Det beror HELT på hur man använder telefonen, dvs hur mycket man ringer, SMS:ar, hur man...
Jag fick uppdateringen under eftermiddagen, inga problem med installation eller så. Kan dock genast konstatera att uppdateringen inte åtgärdar...
Skapa gärna en ny tråd med lite konkreta förslag/idéer och så, så kan vi klistra tråden. Det går nog att bygga upp intresset för en ny tävling.
På "min" tid (grundskolgång under 80- och tidigt 90-tal i mellansverige) så var det en självklarhet med nationalsången på skolavslutningen. Både...
Även om det inte var en 3.1-uppdatering så vore en sådan patch minst sagt välkommen. Jag retar livet ur mig på att min Iconia (som ännu inte har...
Det verkar mycket riktigt som att Acer Iconia A500 saknar möjligheten att ändra user agent i standardbrowsern. Att funktionen finns i Android...
EMEA är regionen "Europe, Middle East, Africa". Vad COM är vet jag inte, men kanske amerikansk eller en "världsversion".
Det är vanligt förekommande på Iconian, men även på andra Honeycomb-tablets. Det händer betydligt oftare om man har låser den automatiska...