Separate names with a comma.
lika bra hålla det till max 3 modeller, eftersom Ultran är den som enbart kommer i 35mm kamera så är resten ointressant, för min del iaf. :)
X200 Ultra update.
Tja S25 Edge 512GB Titanium Silver, inkl skal och laddare.
ett tips för att alltid kunna kopiera länken till något man vill dela, i vissa appar får man inte upp det i OriginOS, detta löser problemet, bara...
Googles, RCS aktivt, senaste uppdateringen, dock använder jag knappt sms.
X200 Ultra uppdatering ute.
Tja söker en bärbar PC för studier, max 2500kr, minst Intel i5 11th gen, 13-14".
[img] Vivo X200 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 3.8x, 230mm, 0.01s, f/2.37, ISO 50, 12.53MP)
[img] Vivo X200 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 3.8x, 85mm, f/2.37, ISO 50, 12.53MP)
sparas dock in på kamera jämfört med Vivos X serie.
får se hur full screen AOD fungerar med batteritiden, men gillar det. :)
blir ju ingen match haha, Ultran äter upp den levande.
tips på nyare headset med liknade design som Plantroncis 6200? får gärna vara schyssta för samtal och musik. :)
[MEDIA] View: https://youtu.be/49yB8uRNsZQ inte för att jag använder porträtt läget så ofta.
X200 Ultra om du vill ha betydligt bättre kamera än de du nämnt. :)
Tja behöver en backup telefon, budget ca 3k.
ny uppdatering X200U.
nä alltså av alla seriösa reviews jag sett så har aldrig Xiaomi kommit före X200 Ultra, men återigen, alla har väl sina egna åsikter. :)
för mig blir det svårt gå tillbaka till onaturliga 23/24mm main kamera efter man använt X200U 35mm...är en fröjd att knäppa bilder igen, speciellt...
[MEDIA] View: https://youtu.be/-uxNa-jbRGk
du kan alltid testa ADB AppControl och se vad du kan inaktivera. ADB AppControl
Tjena ett långskott men testar, söker 77" Samsung QD-OLED TV från 2023, alltså S9xC serien,S90C,S92C,S93C,S94C alternativt S95C eller S95D...
jag är tvärtom, tycker lätt curvat ser mer premium ut och skön känsla när man swipar, men har inte heller några problem med platt skärm så...
testa gärna o återkom, YOLO.
Mediatek går svalare, märkte det från X200 Pro till X200 Ultra.
X200 Ultra July feature update.
kommande kamera uppdateringar.
kinserna fortsätter dryga ut sitt försprång när det kommer till hårdvaran överlag.
Det hade varit trevligt om dom kunde krympa ner telefonerna lite, typ max 6.7 tum, men lär väl inte hända, men inget nämnt om förbättrad ultra...
ska bli intressant o se ifall X300 Pro får 35mm eller om det är reserverat för Ultra, samt ifall övriga sensorer får sig ett lyft, skulle inte bli...
bara hoppas det blir så IRL, såna bilder ser alltid bättre ut när man ska promota något...:)
trevligt, hoppas det syns in praktiken också.:)
Juni security patch ingår, var April tidigare.
[img] Vivo X200 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 1x, 35mm, f/1.51, ISO 174, 12.58MP)