Separate names with a comma.
Jag har samma strul sedan en vecka på iPhone 16PM också. Har inte haft något liknande sedan iOS 5 typ
Jo. Såvida inte marknaden anser att högsta pris är uppnått för värdet på produkten
Undrar just om begagnade iPhones får samma procentuella uppgång
Ja den där sladden in måste ju också ha ett syfte. Jadå IN? Mest intresserad är man att veta var den tar vägen
Personligen så var jag mer nöjd med iOS innan det skulle likna ett barnprogram. Innan kunde man inte ha ikoner som man ville, men nu ska det gå...
Bra tips i videon. Men är ju samtidigt rätt svårt att stå med en säljare och jämföra så mycket olika grejor. Är troligen dumt att ens försöka
Tack. Ska kika Jag har en vän i ”nöd” som inte är vidare kräsen eller teknisk. Om kopior av APP2 fungerar ungefär som hennes Gen1 och kostar...
Två frågor 1. Begagnat. Finns det något helt safe metod för att urskilja kopior mot äkta ? 2. Finns det kopior som presterar bra som är värda sitt...
Nu bagglade Swedroid ur fullständigt. Säkert Apples fel Jag har inte en susning om det beror på AI. Men jag har inte upplevt så mycket skumt på...
Har du aktiverat AI? min förbrukning är bättre dag två, men fortfarande rätt illa jämfört med innan.
Precis :)
The Studio kan jag se via appen på alla Apple-enheter getting list däremot kostar att köpa eller hyra, men syns iaf
Ja för mig är det en underbar grej. Är lätt distraherad och har svårt med fokus. En bra ANC är som att vila hjärnan
Kanske behöver lurarna uppdateras också?
Sant!
Jag tröttnade och ominstallerade appen. Sen funkar det men i övrigt känns 18.4 väldigt konstig, men kanske mer beror på aktivering av AI från min...
Provade det med nu. Notisen kommer endast vid öppen app. Öppnar jag manuellt appen så kommer pling, temporär avisering å allt
[ATTACH] Min messenger (Facebook) slutade avisera när jag provade prioriterade och summerade notiser. Stängde av funktionerna men felet kvarstår
Nä [ATTACH]
Vad är det för ChatGPT-tillägg du menar? EDIT: Hittade svaret själv
Mycket svårt val. Det beror nog mer på vad du har för preferenser och framförallt din ekonomi jag måste erkänna att jag totalt glömde den större...
Nä känner detsamma. Dock använder jag Gemeni ibland istället för Google search
Hittar inget revolutionerande precis :teeth:
Det uppenbara såklart. Batteritid, kameror, PRO motion (på Pro), ljusstyrka på skärm Vid begagnatköp av någon nyare modell vinner 15 PRO / PRO...
Vad kan man totalt sett testa med byte av språk ? Har otroligt dålig koll
Jag menade aldrig att inte hålla med dig, hade bara för dålig fantasi för att förstå vad Apple saknar i sin portfölj refresh rates och skärmar,...
Vad gör konkurrenterna för innovativt som marknaden suktar efter? AI är det flera som stoltserar med, så det är väl en punkt. Men annars ? Är...
Jag tror Samsung hjälper dig om du ringer och erkänner ditt misstag. Var bara ärlig med att du råkade göra fel
Jättebra. Så njut av den istället :)
Både ja och nej. Vad är det värd egentligen? 1300kr? Och kommer den ligga i en låda utan användning så är 906kr bättre än 0kr
Intressant, verkar vara en värdig konkurrent mot AirPods PRO 2 enligt min första googling. Speciellt om man inte har Apple i övrigt
Egentligen inte, tyvärr
XM4 för drygt 2000kr borde ju va ett kap
Ren gissning. Kan det ha med inställningen av notiser, ”banderollstil” , ”beständig” eller ”temporär” att göra ?
Så, köpte en annan iaf. Installerad och klar. Nu blev det generationsskifte på alla enheter. Snurrigt värre! Edit: Se där. USB-C till fjärren....
Jag har också router bakom tv, för att typ alla enheter då kan kopplas med kabel. men jag bor inte större än att mitt wifi är utmärkt trots mindre...
Jo visst, så kan man tänka Problemet är att man inte vet vad för summa för reparation det ska räknas på. En reparation kan ju vara allt från...
Tror en stor del av irritationen är att hyr-kickar ligger slängda överallt. Ingen ordning på grejorna
polisanmälde nu iaf… Inte för det hjälper mig, men troligen blockar dom hans nummer för Swish iaf
Blir lite udda jämförelse enligt mig Har du råd att laga bilen för 25000kr så har du uppenbart råd att betala för försäkringen