Separate names with a comma.
Väl omhändertagen och använd med skydd. Finns en liten anmärkning baktill (se bild) samt en ytterst liten repa på skärmen som inte går att ta foto...
Köpte en iPad Mini (7). Snabb och smidig affär. Rekommenderas ⭐️
5000 kr och hämtar när det passar dig. Bor ett stenkast bort.
Sålda? Köper annars båda.
PM.
Köpte en iPhone 14 av @Timpppa. Allt i sin ordning. Bra kommunikation och smidig affär.
6000 kr och avhämtning i morgon (söndag)?
1750 kr + frakt.
Sålde AirPods 2 till @johanc84. Snabb och smidig affär med bra kommunikation.
Det var en annan på forumet som hörde av sig via PM så de är ”bokade” och troligen sålda i morgon kväll. Återkommer annars.
Har ett par AirPods 2 liggandes efter att ha uppgraderat till AirPods Pro 2. Välanvända men fungerar utan märkbar försämring av batteritid utifrån...
Köpte AirPods Pro 2 av @pjm1891. Snabbt, smidigt och bra kommunikation. Vi möttes upp och löste affären personligen. Rekommenderas.
2100 kr + frakt.
1900 kr + frakt.
SSD
AirPods generation 3 säljes. Inköpta som present i februari men passade tyvärr inte så bra till den som presenten var ämnad för varför de säljes....
20 kr + frakt.
Köpte Halebop kontantkort. Inga konstigheter. Snabbt och smidigt!
Jag klarar mig på ett kort. Vad vill du ha för det med frakt?
Önskar köpa ett kontantkort från Halebop där förladdad surf ingår. Det har varit en del kampanjer med 20 GB surf. Det går bra med lägre mängd...
Såld till @Daybyday. Hör av dig i PM så tar vi det praktiska där.
Tackar! Då kör vi sluttid på söndag (26/7) klockan 16:20.
Frugan har uppgraderat och hennes iPhone 7 söker ny ägare. 32 GB och med en batterihälsa på 92 %. Kartong, oanvänd nätadapter och begagnad kabel...
Klockan såldes i dag. Tack för visat intresse och lycka till i jakten!
Säljs troligtvis till en spekulant i morgon. Återkommer med besked.
Garmin Tactix Charlie. Klocka och armband är helt nya då jag fick en ny på garanti. En klocka en nivå över Fenix-serien. Säljes enbart för att jag...
Kvitto finns. Garmin lämnar 3 år enligt vad som står på deras hemsida. Om det sedan gäller vid vidareförsäljning låter jag vara osagt.
Garmin Tactix Charlie. En klocka en nivå över Fenix-serien. Säljes enbart för att jag uppgraderat till en senare modell. Komplett i kartong....
Tack, men jag enbart ute efter 3an enligt annonsen.
Önskar köpa en Chromecast (3rd generation). Återkom med skick, ålder och pris. Jag finns i Sthlm men är inte främmande för att skicka om goda...
Okej! Avstår. Behöver i dag (Sthlm).
Var finns lurarna?
Sålde hörlurar till @Cash. Snabb och enkel affär. Utmärkt kommunikation. Vi möttes upp och allt förflöt mycket smidigt. Rekommenderas!
Jag får också tyvärr återkalla mitt bud efter ha läst flertalet recensioner som beskriver att mikrofonen är undermålig. Mitt primära syfte var...
500 kr + frakt bjudet!
Söker två stycken Targus tablet car holder. Se nedan länk för mer info. Någon som har? Bilhållare för surfplattor
Tack. Primärt hörnen jag klurar på. De ser hela ut. Lite svårt att se hörnen. Är de hela börjar jag med ett bud på 100 kr. Var i Sthlm finns du?
Angående läderskalet. Ser i din profil att du har en 7 plus. Vill bara stämma av att det är till den ”vanliga” och inte plus. Kan du ordna bättre...
En Dovado Tiny. Lite smårepor på chassit vid detaljgranskning. Inget att anmärka på i övrigt. Har fungerat mycket bra och stabilt. Detaljerad...
Köpte ett Apple läderskal till iPhone 7. Betalade via Swish och hade paketet dagen efter. Bra jobbat!