Separate names with a comma.
Den ser väldigt intressant ut men jag är nyfiken om den klarar av tuffare terräng. Din gräsmatta ser väldigt platt och fin ut :). (Vilket min inte...
Hej! Installerade Lollipop OTA igår och varje gång jag besöker en hemsida med Chrome får jag upp ett meddelande som vill att jag ska ladda hem DU...
Kanon! Tackar! Problemet är löst.
Hej! Kanske dåligt beskriven rubrik men min s2 har helt plötsligt börjat visa systeminformation eller vad det är på höger sida av telefonen....
Hej! Jag vill kunna spela upp film/videoklipp från min android till träningsenheten på gymmet. Vad jag kunde se så var det bara s-video som...
Det lät lite för bra för att vara sant :). Är dom bra dessa batterier? Går dom att jämföra med original?
Nej inget sånt tyvärr. Hade 2.1 på spican. Tänkte att det var någon hårdvara som var fel, då telefonen kunde starta om sig själv av att bara ligga...
Jag undrar hur operativsystemet android hanterar en kraschande app? Mer specifikt om en dåligt programmerad app kan få mobiltelefonen att...
Det är jag också intresserad av. Någon som känner till något?
Hej! Har haft min spica i en vecka nu. Uppe i vänster hörn så har det blivit en liten bubbla och plasten sitter lite löst. Jag kommer inte ihåg...