Separate names with a comma.
Har en som i princip måste bytas ut på allt. Batteri, skärm Charging port. Kan fixa det beroende på vad du ger för pris
Söker ett par nya AirPods. Någon som har ett par. Köper till rimligt pris. Mvh Danne
Kan skicka bilder på pm om du är intresserad
4gb original
Yes finns. Ska kolla hur många gb
Stockholm:)
säljer mitt Playstation Vita som bara ligger och samlar damm. Vitat har några repor. Dock har dessa repor ej kommit från bruk utan från att den...
säljer ett call of duty black opps 4 i helt topp skick. Inte min typ av spel så säljer. Till ps4 350kr Finns i stockholm
Hej. Köpt en lur redan tack ändå
Köpte Witt laddnings skal. Swishade I förväg inga problem. Frakta snabbt 10/10
Hej beställt en iphone x, och skulle vilja köpa något tillbehör till den som skal (hard case) något som skyddar, som är nytt till bra pris. MVH
vad ger du för bo4?
pris, och vart är den köpt, finns kvitto?
taack! :)
hur gammal
pristanke och är den ny?
pristanke?
Pristanke?
yes, ska fundera och se vad mer som folk har att ge
Hej, söker en mobil p20 pro verkar vara intressant vill att den ska vara ny om det bli affär. Om någon forfaraden inte öppat sin p20 från black...
Hej söker en telefon, som helst ska vara ny, eller så nära ny som möjligt. Vill helst ha Iphone, men kan ev tänka mig p20 pro, Iphone 7 och upppot...
är inte jag som säljer den, såg den endast på deras forum, menade att du kanske skulle kontkata honom.
Oöppnad surfplatta, Samsung Galaxy Tab A 10.1 Ifall du är intresserad
Seriös köpare, snabbt och smidig.
Den är Köpt från comviq. Bör kunna skiva ut någon.tyo av kvitto. Den är andvänd i ca 6 månader. Dock väldigt varsamt andvänd. I helt topp skick...
Plattan är i absloutaste topp skicka. Max 10 laddningar, den är köpt från Amazon.de. Den har dock garanti hos huawei. Vi kan säga 2900 möter dig...
Säljer en Huawei p20 128gb i toppskick, nya tillbehör, (ey hörlurar) allt som följde med följer med plus 2 skydd och skärmskydd. Pris 2900kr
Vet ej vad han vill ha kan kolla med han imrogn, vad vill du ge?
Har en kompis som säljer en iphone 7 tror 128gb helt ny.
Huawei p20 128gb, har allt du söker.
Gör ett nytt försök för att sälja min surfplatta. Det är en huawei mediapad m5 8.4 i som i stort sett kanppt andvänds(max 10 laddningar) det 32gb...
Har en kompis som säljer en helt ny 128gb
Noterat!
2200 bud från @Robin.Karlsson
Det är ej den för den kensika markanden, har ett bud på 2200 på pm
Huawei mediapad m5 8.4
Huawei p20
Hej, Säljer min Huawei mediapad m5 8.4 i toppskick. Knappt andvänd(max laddad 10 gånger) inga repor eller liknande. Är supernöjd med plattan men...
Taack den jag sökte!