Separate names with a comma.
Hade problem med min skärm rotation, känns som att den är fixad nu efter uppdateringen. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Inställningar->Rörelse->Aktivera "Rörelse" och Aktivera "Dubbeltryck för att gå upp" Hur man använder funktionen: Det finns 2 sensorer vänster om...
Fett najs blev de... [IMG]
Här är mina TOP 10 spel som jag spelar när jag har det tråkigt... (BTW använder Galaxy Note 2, prestanda kan variera hos andra med annan sorts...
Månadens bästa sms! :D:D:D 24/10/12 14:39 Hej! Din beställning T******** har nu skickats från vårt lager! Du har även fått ett mail med mer...
Tele2 uppdaterar Vi uppdaterar webbutiken. Välkommen tillbaka inom kort. http://www.tele2.se/uppdatering.html MIN NOTE 2 KOMMER UNDER...
Något nytt?
Något ni måste ha är AirDroid! Deras Hemsida med info om appen!
Beställde detta den 11 okt, fick den idag :D älskar färgen (lite ljusare i verkligheten) AU $2,48 = 17,93kr skit billig!! :D...
Garva som fan när jag läste de hahaha!!
Ringde dom precis, dom säger att leveransen skulle vara idag men att den var slut i lager och att den nya leveransen kommer 25 OKTOBER!!!!!!!!!!!:@:@
Det är när jag kollar på orderstatus genom tele2.se (Mitt Tele2). Hoppas verkligen också att jag får den nästa vecka, vill ha luren som F*N hahaha :D.
Abonnemang Erbjudandet från Tele2 (Volym Låg Student) finns bara genom Mecanet och måste köpas genom Tele2 hemsidan...
Order skapad 2012-10-10, 14:16 Ordern är skapad och kommer snart behandlas i vårt system. Order behandlas 2012-10-18, 09:12 Din nya telefon är...
Något nytt från Tele2? Någon?
Beställde: Onsdag den 10onde Okt Färg: Ceramic White Beräknad leveranstid: 1-2 veckor (Senast 24 Oktober) Fick telefonen: - Abonnemang Volym Låg...
Går det å Flasha stunner om jag har ICS? Behöver jag inte ha Gingerbread?
Vart har du laddat ner det ifrån?
Tjena SWEDROIDS! Vilken ROM använder du/ni på din/er Samsung Galaxy Note? Varför och vad är speciellt med den?:) Dela gärna med dig om vart...