Separate names with a comma.
Ingen möjlighet att sortera appar och spel efter modellen "senast först" i 3.1.5 heller, antar jag?
Det går inte att berättiga allt med emulatorer. 1. Spelupplevelsen blir bättre med ett spel och en spelskärm anpassad för din telefon. De kanske...
Som sagt. Square Enix Market Coming To Android Devices -- Play Chrono Trigger and Final Fantasy On The Go - G4tv.com
Tack! Kommer inte fram när jag söker. Varför vet jag inte. :) Men din länk funkar för mig så.
Ännu ett nytt RPG från Gamevil, som ligger bakom Zenonia-serien. Destinia skiljer sig inte nämnfärt från Zenonia, men utspelar sig i en annan...
Square ska släppa Chrono Trigger officiellt i höst. Ingen emulator, bättre kontroller. Kommer bli kanon! Broken Sword var en annonsering som...
Snart kommer förresten Broken Sword. Där har du story att bita i.
Vilka RPG har du testat?
Snubblade in på Oora! Games hemsida, och hittade tre ickefärdiga Androidspel där. De finns att gratis hämta från sidan. Dominion samt Bubble Pop...
Kies via sladd kräver Kies-mjukvara på PC;n. Finns nog på Samsungs hemsida. Kies Air är katastrof. EDIT: http://www.samsungapps.com/about/onPc.as
Nice. Kan jag på något sätt få tag på den officiella uppdateringen via WiFi?
Värdelöst av mig att ha tappat bort USB-sladden. Men lika vädelöst av Samsung att inte hålla sin OTA-lovan. Kan inte ens nå uppdateringen via Kies...
Kameraljudet kan justeras i nyaste uppdateringen från Samsung. Tror att den ligger under... Systemljud eller varningsljud. Om man går in på...
Serious Sam på Market. Det handlar inte om nån remake på klassikern, utan ett nytt koncept. Du ska spänga Sam i skepnad av de där ettriga...
Roruroroalol här. Helt ny, testa mig.
Hittade Sparkle på Market i dag. Ett spel som fyller ett tomrum som Bonsai Blast tidigare försökt fylla. Det är ett Match 3-spel där olikfärgade...
28 September är nu spikat datum.
Billigare alternativ är Symphony of Eternity från Market. Som ett retro Final Fantasy. Spectral Souls är också fett. Fast dyrt. Men turbaserad...
Du får nog vara lite mer specifik. Vad är det du söker egentligen? Ett RPG? Ett strategispel?
I går offentliggjordes spelet Orbital på Android Market. Folk som kört iPhone tidigare kanske känner igen detta. Att förklara spelet är tämligen...
Kör Tele2, ja. Kan testa igen sen. Kanske klickade fel någonstans.
Jag följde stegen men det verkade inte fungera alls. Det dödade snarare min uppkoppling. Fick i statusmenyn endast en trea, samt en lysande pil....
Tror det kan dröja! Namco har massa fina spel uppe på Amazon Appstore, som legat där och endast där i flera månader... Bird Zapper, Mooniacs,...
Jag har skrivit alla mina inlägg den senaste månaden på telefonen, det är ingen ursäkt! Tänk på att; ett nytt batteri inte kan leverera...
Jag avslutar kvällen med ett charmigt speltips. Det är ett nytt spel av samma studio som gjorde populära Guerilla Bob. I Muffin Knight spelar du...
Bra tänkt av Samsung här. Jag kommer troligen att lägga en order jag också, även om 20% bättre batteritid låter lite lite.
Jag har skitmånga appar.
Då kommer nästa, ovidkommande, fråga. Har 8.3GB ledigt på SD-kortet, 2.5GB är upptaget. Fine. Men kortets kapacitet är på 8GB. Klarhet?
Jaha! Det här var nytt för mig. Får väl föra över mina appar till SD-kortet då. USB Memory är alltså också ett internminne, fast avsett för...
Fick denna varning nyss.* Men ska inte telefonen ha 16GB internt? Det står att jag använder 1.8GB med 200MB kvar.* Klarhet?
Fick denna varning nyss. Men ska inte telefonen ha 16GB internt? Det står att jag använder 1.8GB med 200MB kvar. Klarhet? EDIT: Fel...
Crush the Castle. https://market.android.com/details?id=com.namcowireless.ctc&feature=search_result Helt OK!
"The Adrenaline that will take you to 3 unique styles of Action! Adrenaline RUSH! Third Blade! ★★★This game supports English, français and...
Jag hittade nyss ett rätt kul spel på Market, som funkar i brist på annat. Det heter Ninja Panda och fungerar som Fruit Ninja, ungefär, fast du...
Är spelet koolt eller?
Hur gör man det?
Var inte det där väldigt onödigt och ovidkommande? o_O
Spela i flygplansläge / utan nätåtkomst.
Tycker fortfarande att det är ett stort problem att man inte kan rada upp nyligen tillagda appar / spel i tidsordning, nyast först. Annars, OK....
Nej, han menar den typen av spel han beskriver. De har ibland kallats för "castle defense" men skiljer sig från tower defense på flera punkter.