Separate names with a comma.
Denna skärmbild tog jag den 27:e augusti, tycker det framgår ganska tydligt att Telia ska använda det utrymme som idag används till 3G 900 MHz...
Plats: Rådhustorget, Gävle. Operatör: Telia & 3. Lur: Samsung Galaxy S20+. Telia [emoji108] [IMG] [emoji848] [IMG]
Plats: Hemma i centrala Gävle. Operatör: Telia & 3. Lur: Samsung Galaxy S20+. Telia har bra kapacitet, och inom kort aktiveras 5G i Gävle. [IMG]...
Dags att byta ut det gamla systemet mot något som fungerar bättre.[IMG]
Skriv in din pappas adress på täckningskartan ?
Plats: Trafikplats Tegelbruket Storvik E16/ 68:n. Operatör: Telia. Lur: Samsung Galaxy S20+. Bra sprutt på 700 MHz: [IMG]
Plats: MAX Hemlingby, Gävle. Operatör: Telia & Telenor. Lur: Samsung Galaxy S20+. Telia tuffar på...[IMG] Telenor hoppade över till 3G på grund...
Telia väljer Nokia för Finland. Telia Company announces strategic partnership with Nokia to deploy 5G in Finland
Kommer kanske efter auktionen ? Annars går nog 5G som premium främst för mobiltelefoner just nu. Nya abonnemang följer förhoppningsvis efter...
Telias 5G utrullning fortsätter i 20 av landets största städer
Plats: Gamla Bomhus, Gävle. Operatör: Telia & Telenor. Lur: Samsung Galaxy S20+. Telia [emoji106] [IMG] Telenor, löjligt! [IMG]
Lite huvudvärk hos Tele2 idag då [emoji16]
Intressant! Efter Säpos granskning: Nu avgörs vem som får vara med i 5G-auktionen - DN.SE
Fick in 5G med Telia i onsdags i Uppsala, både påväg ned till Stockholm & senare samma dag påväg hem, så de smyger ju igång det verkar det som...
Aha, då har nog Halebop fel... Troligen får nog Halebop tillgång till 5G när auktionen är klar & det finns 5G "på riktigt" även hos Telia, och då...
Jo, då blir det nog bra. Förhoppningsvis väljer Telia att buda på 100 MHz utrymme i 3,5 GHz.
Då bör Halebop ha stöd för 5G då Telia har 5G redan.
5G-nät i Borlänge – men långt kvar tills det når fler i Dalarna | SVT Nyheter
Aha, okej. Synd. Tack.
Ogillar Google Foto då den verkar synkronisera allt & inte bara kameramappen, det verkar inte gå att välja vilka mappar som ska synkroniseras....
Telia Cloud går att behålla även om man byter operatör. Typ enda vitsen jag ser med Telia Cloud är väl att kunna få rabatt & "allt på en...
Har Tele2 kvar dygnsbegränsningen på deras mobilabonnemang med obegränsad surf ?
Mitt Tele2 Unlimited uppgraderas till Tele2 Obegränsad den 1:a november. Nya månadsavgiften blir 549 kr. Jag behåller möjligheten till ett...
Såg att Telia har lanserat en molntjänst, hyfsat billigt. Enl denna länk så är det en Norsk underleverantör, troligtvis Jottacloud & deras...
Samma för mig, jag ville läsa mer om fri surf men det blev aktiverat direkt.
Nej, det fungerar t.ex inte inne på Stockholm Centralstation.
Jag har rört mig på Söder/ Öster / Norrmalm & vidare upp till KTH. Tyvärr en del luckor i 5G-täckningen gällande Tele2. Oklart om 700 MHz är...
Plats: Hötorget, Stockholm. Operatör: Tele2 & Telia. Lur: Samsung Galaxy S20+. Tele2 5G: [IMG] Tele2 4G+: [IMG] Telia... [IMG] Telia 4G+......
Plats: Kungsgatan, Stockholm (utanför Naturkompaniet). Operatör: Tele2 & Telia. Lur: Samsung Galaxy S20+. Öppnade ett Tele2 abonnemang med 25 GB...
Plats: Stockholms centralstation. Operatör: Telia. Lur: Samsung Galaxy S20+. Helt ok hastighet på 700 MHz antar jag.. [IMG]
Plats: Duvbacken / T-udden, Gävle. Operatör: Telia & Telenor. Lur: Samsung Galaxy S20+. [emoji108][IMG] [emoji849][emoji848] inte ens 4G+... [IMG]
Tele2 bygger ut sitt 5G-nät: Inte längre bara Stockholm
Plats: Andersberg Centrum, Gävle. Operatör: Telia & Telenor. Lur: Samsung Galaxy S20+. Telia [emoji106][IMG] Telenor... [IMG]
Tack för tipset. Vet inte om jag ska vänta på Black Friday, men troligen gör jag det för att få en bättre deal. Eventuellt binder jag...
Swedish Telecommunications Operator Telia Introduces Broadband Push-to-Talk Service from Motorola Solutions | Motorola Solutions
Plats: Norra Köpmangatan / Ruddamsgatan, Gävle Operatör: Telia & Telenor. Lur: Samsung Galaxy S20+. Telia [emoji108] [IMG] Telenor... [IMG]
Tack så mycket! [emoji2]
Nu är även TV förmånsgrundande, man får C More Film & Serier utan extra kostnad eller bindningstid. Jag har dock nyligen sagt upp både Bredband &...
Pressmeddelande på Finska: Epress | Medialle | Telia yrityksenä | Telia Artikel i Ålands radio Täckning & utbyggnadskarta: Kuuluvuuskartta |...
Telia har uppgraderat deras 6GB abonnemang med 6 GB, så totalt 12 GB för 369 kr / mån. Övriga abonnemangen ser ut att vara oförändrade. EDIT: De...