Separate names with a comma.
Ja kan tänka mig 120kr ink porto
Har ett svart silikon om det är intressant? Nyskick.
Sålde en iphone till @DaLemon perfekt köpare, snabb betalning, bra kommunikation och trevlig! Varma rekomendationer!
Får kolla på det, tror jag köpte den i oktober.
Säljer en använd iphone 6s (64gb Space Grey)olåst, inköpt från Netonnet men hittar inte kvittot. Helt ok skick, lite kantstötningar men inga stora...
En hunka ink. porto så kör vi på det. PMa ditt nummer så swishar jag dirr.
Tjenare söker ett mörkt dbrand skin till en iPhone 6/6s plus, skriv vad ni har. Tack på förhand!
Superbra köpare, snabb och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
Något som vet när iOS 10.3 ska släppas? Såg nånstans att beta borde släppas närsomhelst.
Telefonen är såld på annat håll, Stänger annons. Tack för visat intresse.
Bud noterat @Ircfox
nej tack @easycure1974 ;)
[ATTACH] [ATTACH]
Hejsan folks! Säljer en iphone 7 mattsvart 32gb olåst, den är inte öppnad. Har plockat ut den när jag förlängde ett abonnemang. Kan skickas...
Har ett hel svart täckande skal i plats. Oj måste kolla på kvittot för exat datum det kan jag inte ge på rak arm.
Inga fler bud?
Bud är noterade @nictc @Theez
Bud noterade.
@nictc noterat bud
Bud noterade
Svårt att se repor på bilden men bästa ja kunde ta med datorn.
Säljer en använd 6s 64gb Space Grey. Inköpt på Netonnet för några månader sedan. Kvitto och fullständig kartong finns. Det är några repor på...
Ja absolut men måste bara få ta kort på de på något sett, provar med datorn.
Bud noterat @FuckVlingo
Noterat bud @joama73
Jag har inget speciellt riktpris, kom med ett förslag så får ja känn Jag har inget speciellt riktpris, kom med ett förslag så får ja känna efter...
Tack för frågan men inte så intresserad av den har haft den 2 ggr ;)
Säljer/byter en använd 6s 64gb Space Grey. Inköpt på Netonnet för några månader sedan. Kvitto och fullständig kartong finns. Det är några repor...
Ok hoppas det kommer rättning på det inom kort.
Haha nej inte sen uppdateringen, ska det vara så enkelt[emoji85]
Jag blir av med ca 10-15% på natten, oacceptabelt enligt mig, när jag kollar statsen är det inget konstigt som sticker ut eller iväg heller[emoji15]
Någon annan som upplever att det drar mycket batteri under natten på 10.1.1? Kör 6s.....
Ingen som är intresserad??
Sänker priset till 5500kr
6000kr plus frakt
Hej har en iPhone 7 svart olåst 32gb, inköpt för ungefär 1 månad sen på mediamarkt. Telefonen är i nyskick använd med svart Apple silikonskal som...
Sålde en Honor8 till @manola1027 pefekt köpare, bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
Japp kan skicka imorgon.
Säljer en ny Honor 8 svart 32gb, inköpt på webbhallen 8/9 men endast använd 2dgr med skal, helt i nyskick. Kvitto kartong skal medföljer. Skickas...
Sålt flera telefoner till @Timpppa detta är en VIP köpare, bara bra att säga! Rekommenderas varmt!