Separate names with a comma.
Från Tidal Connect till Wiim AMP[ATTACH]
Var ute för samma sak nyligen. Apple ville ho skulle begära åtkomst till sitt konto, men sen nekade Apple det efter granskning slutade med att...
Gissar lite, men vid Connect borde din receiver kunna ta strömmen Spotify ger, och det är din interna DAC som skickar till förstärkardelen och ger...
Precis. Iaf på iPhone har Kjell levererat Dom har dom lyckats mindre bra på en S21+ en gång. Men såklart vågade ägaren inte klaga ;)
Nu var det en sån här tror det får bli Kjell i framtiden. Då kan man klaga på någon annan :P [ATTACH]
Monterade för första gången skärmskydd av modellen ”dra och det blir bra” Nej. Gick inte bra remsan gick av, skyddet är någon millimeter för...
är verkligen Over-ear alls lämpligt för träning?
Det mesta handlar nog trots allt om körstil, eller kvalitet på reservdelar Jag har en jätte slö D2 som jag motorbromsar mest med, är inte så ofta...
Hämtade min v70 från service för en kvart sen. Första bromsjobbet (klossar bak) på 11000 mil i min ägo. Har rullat 30000 exakt Men åk Audi du :P
Classe, iPhone 12 Mobilskal med MagSafe för iPhone 12 / iPhone 12 Pro, Apple Clear Case | Clas Ohlson
Grabben ville ha ett genomskinligt skal. NUUUU Hittade Apple original för 99kr. Får anses va bra pris
Gran Turismo
Wiim AMP (i bänken) Monitor Audio Bronze 200 LG C4 65” Led list TP-link Tapo 900 [ATTACH]
Jaha. Men ring till dom. Det där löser dom åt dig. Är väl enklast
Troligen Det gamla har du kontrakt på som inte går att bryta så gissa vilket Telia behåller åt dig :)
Jag har inte så mycket Tapo, men dom funkar bra 3st ledlampor och 1st ledslinga
En fin grej med nya tvn är att jag nu inte behöver köpa en ny Apple TV till sommarstugan Kan helt enkelt flytta ut den jag har under sommaren och...
Min dammsugare är min bästa livskamrat. Men så har jag gett den rätt förutsättningar också Har dammsugit 3ggr på 19 månader med vanliga, plus...
Hur tusan ska detta tolkas ? Är 0 eller 10 största förändringen TV kan göra ? [ATTACH]
Köpte en LG C4 65” förut och håller på att konfa allt helt okej o_O
recensera dååååå
Lite oklart vad som händer om du köper min klocka utan det kravet och registrerar dig som användare. Undrar om du måste betala den avgiften då ?
jag är farligt nära att lägga en sån i en vit V70 idag pga dig :P
Dom pushar ju inte ut till alla samtidigt, det skulle bli katastrof för servrar Men alla kan se vid manuell kontroll vid samma tillfälle
Haha ja just det Mm det känns ändå ganska rimligt att en snart 16 år gammal iPad inte är värd mer :money:
Nio spänn. Hehe [ATTACH]
Jag ska använda maximalt tre appar så det bör gå bra med mängden ram ?
Vad tror ni om denna för musikstyrning i hemmet ?...
Helt ärligt så är den rätt trött nu, men fint att den fungerar som den ska kanske slutar med en galaxy S10 istället som ligger här någonstans i...
Nexus 5X får agera styrenhet till musiken hemma via främst Tidal Connect[ATTACH]
Har sett flera liknande fall med tvapparater med. Typ två butiker i hela landet som har i lager, inte ens på nätet finns
Vill gärna ha en platta, men insåg när jag tänker efter att det finns en hel drös med mobiltelefoner i lådorna hemma. Skulle ju kanske kunna ta en...
Känner ni till någon riktigt obskyr Kina-platta från Aliexpress eller liknande som duger som musik-styrning i hemmet? Gärna så snygg som möjligt....
Yes. Tack Här pratar vi ingen prestanda. Kanske snarare batteritid och utseende
Går med på samma spår. Funderar på en platta för att styra musiken hemma (Tidal Connect och Wiim AMP)
har gjort samma byte, men funkar bra hos mig.
Hoppas inte C3 eller bättre kommer till det priset, för min plånboks skull! men jag tror du har rätt, framförallt C3 ska slutsäljas nu
Ptja varför inte. Den läggs i listan
Vad betyder det , riktade?
Spännande. Håller den så hårt som det behövs i bilen ?