Separate names with a comma.
Känns rent spontant som en inte helt seriös butik. Var nog tur att du valde betalning via faktura. Håll oss uppdaterade!
Man skall nog för övrigt ligga lågt med uttalanden som "flopp" och liknande tills dess att någon här på forumet med mer hjärna än en metmask har...
Klart prisvärt. Inte i nivå med Blade (dvs den brittiska versionen av Blade), men fortfarande en riktigt bra telefon. Under 2000 kronor är den ett...
Det är tvärtom. Om man vill ha allra högst kompatibilitet på Market så är det skärmar med HVGA-upplösning, som Optimus One har, som gäller....
Vi har inte haft det här problemet på vårt exemplar av Blade (OSF). Flygplansläge har använts flitigt då vi har testat telefonen, och det har inte...
Finemang! Den inbyggda sökfunktionen i vBulletin (vilken Swedroid använder) är verkligen usel på många vis, så detta är ett fint komplement.
Det är nog bara att avvakta och se som gäller. Så snart de första lurarna levereras så lär vi få veta - vare sig Telias eller Comviqs uppgifter...
Det är så jobbigt när det tar slut på bacon när man vill fortsätta äta bacon. Salt, knaprigt bacon. Bra för hjärtat är det också!
Den är lite seg på att låsa mot satelliter, men det har aldrig tagit mer än en minut. Att ditt exemplar inte låser ens efter 20 minuters bilfärd...
Kvalitetsmässigt så ligger definitivt One minst en division högre än Blade. Förstå mig rätt nu - Blade håller ingalunda låg kvalité, det är bara...
Jösses vilken cirkus det har blivit av detta. Telia borde verkligen kolla upp fakta med någon som förstår skillnaden på lagringsminne och...
Ja, man ser mycket riktigt att skärmen lyser svagt - den är således inte HELT becksvart. Men som du noterade på iPhonen så är skillnaden i svärta...
Dels är svärtan närmast perfekt - dvs helt svart även i ett kolsvart rum utan någon belysning eller annan ljuskälla. LCD-skärmar ser närmast...
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J4HH6FDwj5Q?fs=1&hl=en_US"></param><param...
[IMG] Blade och 3GS. Från Blade-recensionen.
[IMG] Storleksjämförelse. Skulle ha varit med i Optimus One-recensionen, men den platsade inte riktigt. Blade och O1 är väldigt snarlika rent...
Det tog lite drygt två veckor för ZTE-forumet att gå ikapp och förbi Huawei-forumet som har funnits i över ett år, räknat i antal inlägg....
Så sant.
Välfungerande app! Jag skulle emellertid önska lite större thumbnails för sökträffarna, lite mer som i iPhone-appen. Blockdroid: [IMG] iPhone:...
Kanske kan vara idé att "droppa" rabattkoden då och då i den här tråden, för att folk skall känna till den. Om man vill undvika att indexeras så...
Blade är chanslös mot Desire. Kommer man direkt från en Desire och skaffar en Blade så kommer man sannolikt tycka att Blade är seg och laggig....
Vikten stämmer inte heller. De har bara plockat samma specifikationer som har upprepats om och om igen runtom på nätet.
Härligt med uppdateringar. Folk är som besatta av det här spelet och de plöjer genom alla nya banor på några timmar så fort det släpps en...
Såvida det inte sitter en riktigt usel LCD-skärm i "Blade v2" så är det inget som oroar mig. Jag har själv AMOLED-versionen och skulle gladeligen...
Det är definitivt en smaksak, den som påstår något annat är antingen oinsatt eller en lögnare. Jag föredrar LCD/TFT tack vare skärpan, men jag vet...
Om ni har hundratals SMS i er SMS-historik så kan Android bli segt som attan. Testa att radera era SMS-konversationer och se om luren blir rappare...
TFT eller AMOLED är som alltid en smaksak. Jag har personligen hellre LCD/TFT (så länge upplösningen är densamma) på grund av den överlägsna...
Jag gissar att det kommer bli hundratals returer då. De skriver ju att telefonen är mer känd som Orange San Francisco - då bör hårdvaran vara...
Visst, men det är extremt sällan jag som yrkeschaufför bländas av felinställda halvljus, till skillnad från dimljus som bländar i närmare 100% av...
Lycka till!
För min del så har det aldrig blivit så illa att det skulle vara ett STORT problem, men det kan bli det om man inte håller skärmen ren. Blir den...
Beror för mitt vidkommande på väglaget. Är det vått eller snö/isigt så reflekteras det rakt upp i ögonen på mötande bilister eftersom de är...
Mitt SD-kort är nästan fullt också.
Folk får väl skramla ihop till en Blade till dig :)
Om och om igen har 130 gram upprepats i artiklar, i specifikationslistor och i recensioner. Det verkar som att alla, inklusive Swedroid, har...
Det funkar däremot bara på Konsum i Brunflo.
När man är sugen på tacos men inte kan äta tacos på ett tag pga diverse olika skäl - då är livet jobbigt.
Det är en intressant poäng. Hoppas verkligen att det inte är en bantad version med sämre specifikationer.
Telia vore korkade om de agerade annorlunda. Tacka nej till hundratusentals potentiella kronor bara för att de inte vill nämna en operatör som...
Klart man kan få telefonen inlämnad på Ica. Samt på Frasses Ost förstås, och tobakskiosken runt hörnet.