Separate names with a comma.
Får jag bara fråga en sak? kan man köra alla apps man har på sd kortet, eller måste man installera om ALLA apps? ? eller alla apps kanske inte...
Hålelr man så löst/trycker så hårt på skärmen får man ta och skärpa sig lite.
Av samma anledning som dom inte skickade med bra headsett skärmskydd mm. För att dom som tillverkar dessa ska tjäna pengar och att produkten kan...
ja lite jobbigt :ehm:
nee det borde ha räckt :)
En av de senare uppdateringarna sägs fixa det uppdaterat? :)
Tack för test :) Så det är knappast lönt att skaffa ett 1600 Mah batteri för annat än reserv? Tror du inte att det behöver laddas ett par gånger...
Ingen som vet någon?
Har samma fel sjukt jobbigt ._.
Nemas problemas :D
Fix föra att visa ikonerna på apps i mappar på homescreenen. :D https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=387080&postcount=111
Fick tillbaka alla mina ikoner nu genom att starta app2sd sedan flytta tillbaka 1 app till telefonen sedan rensa data på appen (ta en app det inte...
Är det värt att byta rom? Är den snabbare energi snålare mm? Har inte läst mkt om att byta rom men måste man installera om alla apps eller är...
jag brukar antingen hålla inne . så det blir : sen hålla inne b/v annars kan du klicka på knappen med 12# sen 1/2 och där finns dom väl gömda ;/
Inte jag heller hoppas någon vet en lösning på detta.
Någon som vet hur man löser att apps man har i mappar på homescreenen som även är installerade på sd kortet inte visas som ikoner alltså det är en...
Hej, söker en app där jag kan streama film från min SFTP server. Om jag laddar upp filmerna på dropbox och streamar funkar det bra men har så...
var köpte du det? ;)
Testat och tyvärr så trodde telefonen att det var ett enda namn så det var ingen skillnad :( Löste det genom att ändra namnen manuellt på...
Haft min DHD i 2 dagar väntar med att byta rom :D
Det orkar jag inte, har 16 saker i en mapp -.- Ska man inte rensa något cache minne eller liknande?
Hade inte detta problemet innan men nu har det dykt upp :S Skumt. Hittade du någon lösning`?
För mig funkar det :S Testat att uppdatera?
Inget nytt om detta?
Märker ingen skillnad men har inte kört den innan 2.2.1.72.405.3 enda är att pilarna vid sms kommer fram snabbare. På min DHD så drar skärmen 80...
Vilken telefon har du?
Okej najs :) Men vet du hur man ändrar alla kontakt namn från tex Gates;Bill Till Bill Gates så som jag hade i min förra?
tack men kopiera till sd kortet finns en funktion för iaf i min telefon :) Om man väljer att spara kontakter till google konto är dom då...
Tror ni inte det bara tar tid att uppdatera ikonerna?
har precis fått en dhd och undrar snabbt följande: 1 Hur uppdaterar man enklast? via htc pc program vara? 2 Hur flyttar man aps till sd kortet? 3...
Såg att telia gjorde reklam för den på tv idag :)
Den funktionen kommer med nya sense :) Detta kan vara en bra idé om inte nya sense kommer till äldre mobiler..
Fast dom fixade det ganska snabbt :) Att få virus på mobilen kan vara möjligt men då endast om du installerar udda programvara och så. Men ha i...