Separate names with a comma.
http://www.ebay.com/itm/ZTE-BLADE-Orange-San-Francisco-Front-Touch-Screen-Lens-Digitizer-Housing-Genuine-/220944427192?pt=UK_Mobiles_Accessories_RL...
Tack så jättemycket för svaret! Fick nya digitizern på posten idag så det blir nog att försöka byta själv. Det borde inte vara så svårt enligt...
Hej! Har köpt displayglas(digitizer) + fascia på Ebay och tänkte byta ut den själv. Eftersom du har gjort det flera gånger undrar jag om du kan ge...
Har nyligen skaffat en mac och undrar om det finns fler alternativ till tethering förutom att använda Pdanet eller Easytether? Får inte Pdanet att...
Har du android 2.1 och dator med Windows kan du använda följande guide. Gäller bara att ta reda på dina APN-inställningar....
Nån annan som har problem med att kontrollera aviseringar vid "huvudmenyn" i facebook efter den senaste uppdateringen? Varje gång jag startar...
Om man avmarkerar rutan "dataanslutningar" så kan man inte surfa på 3g-nät... dessutom kan du under nätinställningarna välja att använda endast...
Råkade i misstag göra så att ÅÄÖ försvann men tack vare att jag tryckte på "123-knappen" i nedra vänstra hörnet så löste det sig! Tack för hjälpen! :)