Separate names with a comma.
Hej, tänkte vi kanske kunde dela med oss av olika urtavlor. Vad använder ni för urtavlor till vardags? Använder ni olika urtavlor beroende på...
Jag gav upp, säkerhetskopierade telefonen sen fick jag återgå till senaste Android 14 och sedan installera officiella Android 15 uppdateringen....
Nej tyvärr, nu gick jag med beta programmet igen då jag såg att någon fått uppdateringen som var på 208 MB. När man hoppar ur programmet så får...
Sen klockan 9 iallafall senaste gången, är fortfarande fast.
Stannar och går ej att installera.
Efter att ha hoppat ut ur beta programmet och väntat ett tag så fick jag den.
Det här hittade jag på Android Authority, någon som har någon anning?[ATTACH]
Det här är min första Pixel telefon och det är första gången som jag gått med i Beta programmet. Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra nu, bör...
Android N är på väg, finns att ladda ner på sammobile . Många har redan fått den i andra europeiska länder, men hörde att den globala utsläppen är...
Fortfarande ingen uppdatering här vad håller de på med
Obrandad telefon och fortfarande ingen uppdatering.
Jag det går jätte bra för de att ringa mig men när jag försöker ringa så blir det viber out samtal.
Hejsan Efter senaste uppdateringarna kan jag inte längre ringa gratis samtal. När jag försöker ringa någon så blir det viber out samtal. Någon...
Ja
Jag har försökt ändra men den frågar efter det gamla lösenordet som jag inte minns.
Jo det har jag gjort, men kan man inte byta den koden? För varje gång fingeravtrycksläsaren inte fungerar måste jag slå det alternativa lösenordet...
Nu är det så att jag glömt mitt alternativa lösenord, hur byter man det lösenordet?
Finns det någon guide till hur man går tillväga?
Har samma problem, stänger ner appar hela tiden men telefonen är ändå seg och appar startas om. Jag rootade telefonen nu tänkte det kanske är...
Snor tråden, hur gör man då om volym upp knappen ej fungerar? Och telefonen hittas ej av adb.
Du gjorde samma fel som jag gjorde, du måste in i recovery och rensa cache/dalvik/system Glöm inte att tack med den gröna knappen ;)
Har du tittat in http://www.sammobile.com/firmwares/ Skriv in I9100 så kommer en lista upp med orginal romar, välj Nordic!
Hej Jag försökte gå tillbaka till stock rom efter att ha haft Odin installerad en längre tid. Jag glömde dock att rensa Cache/Dalvik/System innan...
testade även en annan dator, fortfarande samma.
Ah ok, då förstår jag. @LINJEinc ber om ursäkt för missförståndet. @kribe Det funkade inte heller :(
Det är just det jag vill göra, problemet är dock att jag måste göra det via Odin, och eftersom den inte känns igen av datorn så är det ganska svårt.
ingen med en lösning?
Har också läst lite på nätet att det kan vara det som ligger bakom problemet, vissa säger att det kan vara smuts son finns där och hindrar. men...
Hejsan Jag har sen över en vecka tillbaka inte kunnat koppla in min telefon till datorn, jag får meddelandet "En Usb-enhet känns inte igen"....
ingen?
Hejsan Jag håller på att göra en bakgrund app, där jag har några bilder och en knapp som sätter den valda bilden som bakgrund. Jag skulle vilja...
Håll er till ämnet tack, Här pratar vi om portningen av JB till S2:an. Vilka finesser i JB uppskattar ni mest? Själv så vill jag verkligen känna...
Tycker också min SGS2:a håller måttet än, vill dock ha en nexus pga uppdateringarna. Men jag håller mig tills nästa Nexus kommer, skulle vilja ha...
CM kommer ta en jäkla tid, hoppas bara att detta kan funka så att vi kan få JB på våra mobiler så snart som möjligt. Samsung kanske läcker ut...
Nu ligger den i Alpha stadiet: http://www.youtube.com/watch?v=tgasT_Xwefo Edit: Länk till XDA...
Kan va det, tror att problemet försvinner när man kör med Siyah kerneln. Men konstigt för MIUI uppdateras varje fredag och man kan tycka att det...
Hej Jag har MIUI romen och när jag ska installera appar som ska insalleras på sd-kortet så går det inte, får "Can't install on sd-card" eller...
Tack ska du ha, funkade galant!
Fast multiupload fungerar inte längre så den bootloadern de länkar till hittar jag inte.
Samma problem här, det är för att jiggen inte fungerar med senaste bootloadern. Men jag har problem och lägga in en gammal bootloader, någon som...