Separate names with a comma.
Vilken färg? :)
Hur gammal är den?
Vad är det för baksidor som medföljer? :)
Var finns den? :)
Vilken färg har den? Vit eller brun?
Varför inte ha 1800 kr som utgångsbud om det är det minsta som du kan tänka dig?
Är på jakt efter Mozo skal och fodral till en Lumia 950 XL. Någon som har liggandes?
Tillbehören är helt nya och oöppnade. Ett original Samsung skal. Gediget och snyggt skal som ger bra skydd. EF-PN910BREGWW Ett original Samsung...
4G?
Vilken docka ingår? Är det stationen som man kopplar till skärm och tangentbord? Eller är det "bärbara dator-dockan"?
Det låter intressant! Eftersom de finns att köpa nya för 1594 kr inkl frakt så kan jag tänka mig att betala en tusenlapp plus frakt för en...
Är intresserad av att köpa en Garmin Vivoactive HR. :)
Tack! Men den var såld redan.
Är på jakt efter en svart Sony Z3 Tablet Compact. LTE är ett stort plus. Hoppas att någon har en liggandes. :)
PM! :)
Är intresserad av att köpa en platta med FM-radio om någon har en liggandes. Finns på t.ex. Sonys och vissa av Huaweis modeller. Modeller med...
På jakt efter en Shield Tablet eller en Nexus 9. LTE är ett krav. :)
Jag bjuder 1000 kr plus frakt.
Börjar med 500 kr. :)
Är på jakt efter en Shield Tablet LTE, helst en återkallad version om någon har sparat en sådan. PM:a gärna.
Du behöver flasha en ny vendor image för varje build nummer. Om uppdateringen bygger på samma build som tidigare så behöver man inte flasha någon...
Vilken PS3:a är det? Den med fyra Usb-portar?
Tack för ditt bud men tangentbordet är redan sålt.
För Samsung Galaxy Note Pro 12.2 / Tab Pro 12.2: Samsung Bluetooth Keyboard, inbyggt stöd och fungerar som skydd till plattan. Nordisk layout....
Är främst ute efter tangentbordet (Sony BKB50 Nordic) men även plattan kan vara intressant till rätt pris. PM:a.
Tackar. :) Vi kan väl ta resten på PM.
2400 kr.
Jag tar den, PM!
Finns det kvitto? Bjuder 1700 kr. :)
För 100 kr kan jag ta den.
Hur länge är det giltigt? Kan man alltså använda det till ett befintligt nummer?
Är PS3:an bakåtkompatibel med PS2-spel?
Den finns i Sandviken, utanför Gävle. Kan givetvis skickas, har referenser sen tidigare.
Här kommer Daniel nr 3. :) Har en 32 GB silver i perfekt skick med TPU-skal och skyddsglas. Köpt på Siba, kvitto finns. Komplett i kartong....
Är skärmskyddet monterat och har det varit det sedan den var ny?
Är på jakt efter en Tab S 10.5 "brun" eller Note Pro 12.2 svart. Måste ha LTE. PM:a om du har en till salu. :)
100 kr + frakt för HTC-adaptern. :)
Köpte en surfplatta, betalade i förskott och Hogr skickade snabbt. Vänlig och ärlig säljare. Rekommenderas!
Söker en Nokia 2520 (surfplattan med Windows RT) till ett projekt. Någon som har en liggandes?