Separate names with a comma.
Jag har problem med min telefon på i jönköping. skolan kör wpa2-enterprice, och jag kan inte komma in på det. det står bara disconected. hur löser...
Hallå. kanske inte finns som app o då passar ju inte frågan här med kör ändå, I musikspelaren vill jag ha albumbilderna istället för de där...
Hoppas med att det kommer upp på market snart, då ja inte fattar ett skit med HEX o det som man skulle göra ;) men de som förstår sig på det där...
Är det någon som hittat en equalizer- app så att man kan justera ljudet lite?
Jag är riktigt intresserad, vore kanon att kunna lyssna på hockey samtidigt som man jobbar!! Hur går det med utvecklingen?
[IMG] det ser ut såhär i datorn när jag följer manualen. men ja har ju kunnat göra det innan....
Har problem när jag ska lägga över filer, ja kommer inte in så att det är möjligt. jag har kommit åt det 2 ggr bara, har försökt betydligt mer....
ok. thx
aaaa iof de kan jag ju göra, det borde ju fungera iaf, men de bör ju gå att ta ner de i datorn o lägga in också.
hej. har laddat ner några apps från datorn och försöker lägga in dom i telefonen. har försökt skicka med bluetooth men det verkar inte fungera...
okej. att lägga till kartor låter ju bra, men då skickar du väl data ändå ?
Hallå. någon som har koll på om det finns/kommer att komma ut en riktig navigator då jag inte gillar google maps alls eftersom den ska koppla upp...