Separate names with a comma.
Min dotter snubblade precis och kraschade sin mobil. Någon som har en ok mobil att sälja för 1-1,5k? :) Mobilen ska vara väl fungerande så blir...
Hej, Ska ut och resa och är i behov av en powerbank till min Iphone 13 mini. Vilken rekommenderar ni för under 1000 kr? Kan man köpa vilken som...
Som rubriken lyder söker jag en mobiltelefon under 5k. Har inga höga krav, ska användas till vardagssaker som surf, se serier och sociala medier....
Min dotter är galen i att teckna och skapa. Hon drömmer om att få en iPad med Procreate och penna. Vilken är då smartast att köpa, finns så många...
Någon som har tips på ett tangentbord till rimligt pris för en sådan här surfplatta?
Önskar lite hjälp! Söker: en surfplatta som ska användas till att se på serier&sport, läsa tidningar och svara på mail. Ska användas i hemmet så...
Önskar köpa en bättre begagnad Redmin Note 10 Pro i fullgott skick, inga repor i glas eller trasiga ytor i övrigt. Mobilen måste skickas, men jag...
Då var det dags igen. Jag använde forumet för något år sedan för att få tips till mitt äldsta barns första mobil. Då blev svaret en begagnad...
Jag ska överraska ett barn som fyller 6 år med en surfplatta. Användningsområde: titta på olika streams & spela spel (Minecraft, Roblox). Vill...
Är i behov av en ny mobil. Jag vill betala av mobilen med ett abonnemang, alltså inte betala hela mobilen up front. Jag har ett tak på 400 kr i...
Tar tacksamt emot råd och köpförslag. Jag kommer skaffa en Samsung Galaxy Tab 6 för användningsområde; titta på sport, YouTube, spel och utföra...
Har skaffat min första android. Allt flyter på förutom Spotify som krashar efter ca. 2 sekunder varje gång jag försöker starta den. Jag lyckas...